פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי סיפוק מוצר במשך 3 חודשים לאחר תשלום!!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך אתר גרופון באינטרנט ארנק עור של חברת טומי ע״ס 188 ש״ח. שילמתי את הרכישה דרך האתר בכרטיס אשראי בתאריך 12.5.2012.
חוייבתי 188 ש״ח באשראי ולא קיבלתי את המוצר! פניתי לחברת גרופון בחודש יוני, חודש לאחר הרכישה ושוחחתי עם נציגת שירות לקוחות שבדקה עם הספק שהתקשר אליי ואמר שישלח לי את המוצר. עבר חודש נוסף פניתי שוב לשירות לקוחות אמרו לי שיבדקו מול הספק. פניתי שוב ושוב וכל פעם נציגה אומרת לי שלא חוייבתי באשראי לאחר שאני מסבירה שוב ושוב שכבר ירד לי באשראי 188 ש״ח!! בחודש אוגוסט האחרון 4 פעמים לשירות לקוחות וכל פעם לאחר שאני מספרת את הסיפור שוב ושוב הן מסיימות את השיחה בטענה שיבדקו מול הספק איפה זה עומד!!! היום זה כבר התפוצץ!! לאחר שיחה עם נציגה שדרשתי שתגיד עכשיו מתי יגיע אלי המוצר שכבר שילמתי עליו היא ניסתה להוריד אותי מהקו בטענה שיחזור אליי הספק!! לאחר שדרשתי עכשיו שתבדוק מה עם המוצר היא מוסרת לי שהספק כבר 3 פעמים את המוצר והוא לא מוכן לספק לי את המוצר!!!! ושהיא תבטל לי את התשלום!!! מוצר שאני שילמתי עליו במיטב כספי, 3 חודשים אני מחכה לקבל את המוצר שרכשתי כמתנה לחבר שלי!!! ולא פעם אחת הגיע אלי המוצר!!! אני מרגישה עוגמת נפש גדולה!!! החברה גרופון פשוט מבזה את עצמה ואת כל מי שרוכש ממנה!!!! בדיחה גדולה זה לשלם על מוצר, לצפות שיגיע, לבזבז זמן לשווא כדי ל״שכנע״ נציגת שירות שתבדוק מתי מגיע אלי המוצר!!! זאת בדיחה אמיתית!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת המוצר שרכשתי!!! ופיצוי הולם מצידם על עוגמת הנפש ! פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה