פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי עבור שובר שבוטל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 24/10/2012 עזבנו אני ובני משפחתי את הארץ למספר שנים, מכיוון שהיינו צריכים לפנות את דירתנו יום לפני הטיסה חיפשנו מלון בתל אביב בו נוכל להעביר את הלילה האחרון ולצאת ממנו לפנות בוקר לשדה התעופה.
מכיוון שאנו מקבלים באופן סדיר את המיילים היומיים של גרופון ואף מבצעים שם רכישות לא מעטות, שמחנו לגלות שישנה הצעה ללינה במלון בוטיק חדש בתל אביב בשם ״אידלסון 13״ במחיר של 399 ש״ח.
מכיוון שאשתי בהריון ויש לנו ילד בן שנה ועשרה חודשים לא רצינו שיהיו לנו בעיות בלילה האחרון ולכן לפני הזמנת הקופון התקשרתי למלון לוודא שהחדר אכן מתאים ללינה של זוג + תינוק, הסברתי שאנו עם הרבה מזוודות וצריכים לצאת לפנות בוקר, במלון נאמר לי שיש להם חדר אחד גדול בקומה ראשונה והוא יישמר לנו ולכן הקופון הוזמן וכן בוצעה הזמנה במלון.
בצהרי היום האחרון שלנו בארץ ( 23/10) הגענו למלון עם כל המזוודות והופתענו לגלות שלמרות ההזמנה לא נשמר לנו החדר הגדול והחדר שנשמר הינו חדר קטנטן אליו בקושי ניתן להכניס לול עבור בננו ולמזוודות אין מקום על כן הציעו לנו להשאיר את המזוודות במחסן למטה, פרט לכך החדר היה בגובה 2.5 קומות ללא מעלית.

מבחינתנו שינה עם תינוק בחדרון קטן כאשר בשעה 4:00 בבוקר אנו כבר צריכים להיות בשדה התעופה ועוד צריכים להעביר דברים ממזוודה לחזוודה אך אין מקום למזוודות שלנו היא סיטואציה מאוד בעייתית. גם נציג המלון הבין זאת ולאחר חילופי דברים ועוגמת נפש גדולה מאוד מצידנו אמר שמבחינתו אפשר לבטל את העסקה ושנדבר עם חברת גרופון ונקבל זיכוי.

וכך את כל אחר הצהריים האחרון שלנו בארץ העברנו בסיבובים עם תינוק ו- 6 מזוודות ברחבי תל אביב בחיפוש אחר מקום לישון, ולבסוף נאלצנו לשלם על לילה במלון אחר סכום גדול הרבה יותר ממה שתכננו או יכולנו להרשות לעצמנו.
עוד באותו אחר הצהריים התקשרנו לגרופון והסברנו מה היה ושם ונאמר לנו שיזכו אותנו על העיסקה.
 
להפתעתנו בפירוט כרטיס האשראי שקיבלנו בסוף החודש גילינו שהעיסקה לא זוכתה ולאחר בירור עם חברת גרופון הובהר לנו שהכוונה הייתה לזיכוי חשבון הגרופון שלנו ולא לזיכוי כרטיס האשראי.

הסברנו לנציגת שירות הלקוחות שאנו מתגוררים בארהב כעת (למספר שנים לא ידוע) וגם לא מתכוונים להגיע לארץ בשנה הקרובה, בשל העלויות הכבדות של נסיעה כזו ובשל העובדה שאשתי בהריון, הסברנו לנציגת שירות הלקוחות שאין לנו מה לעשות עם זיכוי של גרופון בישראל, והתשובה שקיבלנו הייתה ש ״לפי החוק אנו זכאים לקבל החזר כספי רק 14 יום לאחר ביצוע הרכישה של הקופון״ לאחר דין ודברים של בעלי עם מנהלת שירות הלקוחות רוני קיבלנו מייל שאומר שאם לא נשלח תוך 48 שעות מייל שאנו מסכימים להיות מזוכים בחשבון הגרופון שלנו לא נקבל זיכוי בכלל. (אני בספק אם דבר כזה מותר בכלל מבחינה חוקית).

ההודעה שלנו על ביטול העסקה לגרופון נעשתה ביום שהיא בוטלה ונוכח עובדה זו ועוגמת הנפש שנגרמה לנו ביקשנו לקבל זיכוי בכסף ולא ב"כסף גרופון" אך עד היום לא זכינו לתשובה

כספי סוג הנזק :
החזר כספי של הסכום ששולם ולא בזיכוי גרופון פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
סתיו, מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
זיו שלום,
לאחר עיון בפנייתך עולה כי נערכה תכתובת מיילים בינך לבין מנהלת השירות רוני. האפשרות להזדכות בכסף גרופון הוצעה לך במייל המתועד במערכותינו. בתאריך 21.11, לאחר שיחה טלפונית עם רוני ולאחר שנמסר לך מספר פקס, כתבת
"רוני,
תזכי לי את החשבון, אין לי גישה לפקס השבוע.. ואין לי כוח לזה יותר...
הייתי שמח שתזכו לי את החשבון בארה"ב אם אפשר אבל אם לא אז שיהיה בארץ.

איתי"
תגובה:
לא ניתן להזדכות עבור השובר בכרטיס האשראי. הלקוח זוכה בכסף גרופון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה