סתיו, מנהלת שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
עמיר שלום.
ראשית, אני מתנצלת על העיכוב בזמני האספקה. יש לזכור, כאשר מבצעים עסקאת מכר מרחוק, כי העסקה שלך מתבצעת מול שני גופים, במקרה זה גרופון, כגוף מתווך, השמחה לבצע עבורך את כל הבירורים בכל תקלה מול בתי העסק השונים, ובית העסק, האחראי על מתן השירות או על אספקת המוצר, במקרה זה, חברת BUY ISRAEL.
בין בית העסק לבין גרופון קיים חוזה. זמן האספקה עליו התחייבה גרופון בעמוד העסקה הוא זמן האספקה אליו מחוייב בית העסק לגרופון. מכאן, שאנו בעלי אינטרס הדדי שהמוצר יתקבל ברשותך בזמן שנקבע.
אירעה תקלה במקרה זה, אירע עיכוב גורף במשלוח ובסופו לקוחות שונים לא קיבלו את המוצר שהם הזמינו, פרק זמן ארוך לאחר הרכישה. הדבר אירע בגלל חוסר תשומת לב לעובדה שחג המולד וחגים זרים נוספים עיכבו את כל המשלוחים מחו"ל. אנו מתנצלים על כך.
בגלל עיכוב זה, עם פנייתך אלינו ובקשתך לביטול העסקה, נענינו מייד, אף שבמקרה של מוצר, לרוב, יש צורך באישור כי לא יצא ממחסני הספק,ביטלנו את העסקה בידיעה שיכול להווצר מצב בו המוצר יגיע אליך על אף שזוכית עבור מלוא התשלום. עשינו זאת מתוך הבנה כי הצדק איתך.
מרגע שאושרה בקשת זיכוי, גרופון מעבירה את בקשת הזיכוי לחברת סליקה בתוך שלושה ימי עסקים, לאותה חברה יש התחייבות על מספר ימי עסקים נוספים, ולאחר מכן, הזנת הזיכוי ע"י חברת האשראי שלך, אורכת אף היא מספר ימים. אנו מתחייבים על 14 ימי עסקים, כולל את התהליכים המתרחשים בחברות האחרות.
במקרה שלך, התקבל סירוב מחברת האשראי בשלב הסליקה, ייתכן שעקב בעיית מסגרת או סוג כרטיס חריג. עקבבעיית מערכת, הסירוב לא הופיע במערוכתינו, והזיכוי לא עבר מבלי שהיינו מיודעים לכך. אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה מכך, וחשוב להבהיר שדבר לא נעשה בזדון. כמובן שבפנייתך אלינו ובעת שהתרעת על כך, נלקחו ממך פרטי אשראי על מנת להעביר בקשה ידנית לזיכוי, שאינה יכולה להיכשל, ואנו דואגים לזרז את הזנת הזיכוי ככל הניתן.
אני מתנצלת שנית על אי הנעימות ומקווה שהרכישות הבאות שלך לא יתקלו בתקלות. |
תגובה: |
הזנתי בחשבונך חמישים שקלים כמחווה שירותית, כדי שתוכל לרכוש באתרנו שוב ולחוות חוייה נעימה יותר |
פתרון: |
|
|