פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש שנגרמה לי עקב סרבול בשירות נושא התלונה:
עמיר ארז אמיר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/11/2012 נכנסתי לאתר גרופון על מנת לרכוש לי זוג נעליים חדשות של TOMS לאחר שרכשתי את הנעליים במחיר סביר לדעתי , התקבלה החשבונית במייל המפרטת את העיסקה ואת התחייבות הזמן לספק את המוצר (28 ימי עסקים) שגם זה הרבה זמן לדעתי אך לכך התחייבתם .מכאן דרך דיעי ארוכה של סרבול , אי סיפוק המוצר בזמן לו התחייבו . ולאחר פניותיי הרבות במיילים ובטלפון . נציגי השירות התחייבו שוב ושוב לספק את המוצר בתאריכים שונים ולאחר כחודשיים המתנה למוצר ואין ספור תשובות והתחמקויות מנציגי השירות החלטתי שאין ברצוני להמתין יותר למוצר וכעת אני מעוניין לבטל את העיסקה ולקבל זיכוי לכרטיס האשראי שלי (שבו התבצעה העיסקה) נאמר לי שזה בטיפול ותוך 14 ימי עסקים כרטיס האשראי שלי יזוכה . מכוון שלא קרה הדבר המשכתי התכתבותי מול מחלקת שירות הלקוחות ששוב ניסו למרוח אותי בתשובות כמו הזיכוי לא נקלט וכו' ושוב נאמר לי ששוב אני צריך להמתין 14 ימי עסקים מחדש . סך הכל הזמן שעבר מתאריך ביצוע העיסקה עומד על חודשיים וחצי . אני פונה לאתר תלונה גם כדי להבין איך מתמודדים מול חברות כאלה? וגם בעצם לשתף את חווית הקניה שלי בחב' גרופון על מנת שלא יקרה הדבר לאדם נוסף .
עלבון סוג הנזק :
זיכוי מידיי על הסכום ובנוסף ליצור פרסום שלילי לחברות שלא עומדות בהתחחיבות שלהם בחוק !!!! פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
סתיו, מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
עמיר שלום.

ראשית, אני מתנצלת על העיכוב בזמני האספקה. יש לזכור, כאשר מבצעים עסקאת מכר מרחוק, כי העסקה שלך מתבצעת מול שני גופים, במקרה זה גרופון, כגוף מתווך, השמחה לבצע עבורך את כל הבירורים בכל תקלה מול בתי העסק השונים, ובית העסק, האחראי על מתן השירות או על אספקת המוצר, במקרה זה, חברת BUY ISRAEL.
בין בית העסק לבין גרופון קיים חוזה. זמן האספקה עליו התחייבה גרופון בעמוד העסקה הוא זמן האספקה אליו מחוייב בית העסק לגרופון. מכאן, שאנו בעלי אינטרס הדדי שהמוצר יתקבל ברשותך בזמן שנקבע.
אירעה תקלה במקרה זה, אירע עיכוב גורף במשלוח ובסופו לקוחות שונים לא קיבלו את המוצר שהם הזמינו, פרק זמן ארוך לאחר הרכישה. הדבר אירע בגלל חוסר תשומת לב לעובדה שחג המולד וחגים זרים נוספים עיכבו את כל המשלוחים מחו"ל. אנו מתנצלים על כך.
בגלל עיכוב זה, עם פנייתך אלינו ובקשתך לביטול העסקה, נענינו מייד, אף שבמקרה של מוצר, לרוב, יש צורך באישור כי לא יצא ממחסני הספק,ביטלנו את העסקה בידיעה שיכול להווצר מצב בו המוצר יגיע אליך על אף שזוכית עבור מלוא התשלום. עשינו זאת מתוך הבנה כי הצדק איתך.
מרגע שאושרה בקשת זיכוי, גרופון מעבירה את בקשת הזיכוי לחברת סליקה בתוך שלושה ימי עסקים, לאותה חברה יש התחייבות על מספר ימי עסקים נוספים, ולאחר מכן, הזנת הזיכוי ע"י חברת האשראי שלך, אורכת אף היא מספר ימים. אנו מתחייבים על 14 ימי עסקים, כולל את התהליכים המתרחשים בחברות האחרות.
במקרה שלך, התקבל סירוב מחברת האשראי בשלב הסליקה, ייתכן שעקב בעיית מסגרת או סוג כרטיס חריג. עקבבעיית מערכת, הסירוב לא הופיע במערוכתינו, והזיכוי לא עבר מבלי שהיינו מיודעים לכך. אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה מכך, וחשוב להבהיר שדבר לא נעשה בזדון. כמובן שבפנייתך אלינו ובעת שהתרעת על כך, נלקחו ממך פרטי אשראי על מנת להעביר בקשה ידנית לזיכוי, שאינה יכולה להיכשל, ואנו דואגים לזרז את הזנת הזיכוי ככל הניתן.
אני מתנצלת שנית על אי הנעימות ומקווה שהרכישות הבאות שלך לא יתקלו בתקלות.
תגובה:
הזנתי בחשבונך חמישים שקלים כמחווה שירותית, כדי שתוכל לרכוש באתרנו שוב ולחוות חוייה נעימה יותר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה