פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב החשבון שלי מבלי שסופקה הסחורה במובטחת מחברת "גרפון" נושא התלונה:
בראל מיכל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
דרך האתר האינטרנטי - מקבלת למייל שלי פרסומים - רכשתי 3 פריטים.
גרופון התחייבה לספק הפריטים מקסימום לאחר 24 ימי עסקים.
עברו הימים והפריטים לא הגיעו. ניסיתי לצור קשר עם החברה:
1. לטלפון לשירות לקוחות יש מענה קבוע שמחמת עומס אין ביכולתם לענות והם שולחים את המתקשר לדואר אינטרנטי
2. בדואר האינטרנטי יש להם הודעה הודעה אוטומטית שאין בה שום עזרה
3. בקיצור, אין שום דרך לתקשר עם החברה
4. הפריטים לא מגיעים אלי
5. המלצה חמה ממני להחרים את החברה
עוגמת נפש, אכזבה, סוג הנזק :
זיכוי מלא על ההוצאה (כבר חוייבתי בכרטיס האשראי) ופרסום מלא להחרמת האתר פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
סתיו, מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
מיכל שלום, בעניין שלושת המוצרים שנרכשו על ידך בחודש ינואר
1. בעניין נעלי הTOMS נענית כי זמן האספקה עד 24 ימי עסקים מיום סיום העסקה. תקופת זמן זו מסתיימת ביום רביעי 13.2. אמליץ להמתין לסיום תקופת המשלוח.
2. בעניין נעלי הבית, לפי מספר משלוח RR185127617IL נראה כי המוצר נמסר ליעדו.
3. בעניין סכין החיתוך, הועברה פנייה לבדיקת מחלקת המוצרים שלנו מול בית העסק המשווק את המוצר. אעדכן אותך במייל בתוך 3 ימי עסקים
תגובה:
מוצר אחד עומד עדיין בימי האספקה, מוצר שני הגיע ליעדו ובעניין מוצר שלישי החל בירור והלקוחה תעודכן. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה