פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למה אין אריכים לתלונות? נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 12-13.1.2013, רכשתי דרך אתר האינטרנט של חברת גרופון 3 פריטים.. גרופון מתחייבת לספק ההזמנה מקסימום תוך 24 ימי עבודה. לאחר שעברו 24 ימים והפריטים (עליהם שילמתי וכבר חוייבתי) לא הגיעו, ניסיתי ליצור קשר עם החברה, אך ניסיונותי העלו סרק. לטלפון שהם מפרסמים באתר שלהם כטלפון לשירות לקוחות יש מענה קבוע - בכל יום ושעה שניסיתי אותו - שמחמת עומס פניות אין ביכולתם לענות וניתן לשלוח אליהם מייל. כששלחתי מיילים עם ההזמנות שלי + שאלה לגבי האספקה שאינה מתקיימת, קיבלתי אישורים אוטומטיים לכך שהם קיבלו את הפנייה וזהו.
אין לי ספק שהתנהלות זו של גרופון אינה ראוייה כלל. ולא אוותר עד שכספי יוחזר או שההזמנות שלי יכובדו.
עוגמת נפש, בזבוז זמן, תסכול סוג הנזק :
החזר כספי מלא או קבלת המוצרים פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
סתיו, מנהת שירות לקוחות שם ותפקיד:
מיכל שלום,

מבדיקתי עולה כי שניים מהפריטים שהזמנת כבר התקבלו בידייך.

בעניין נעלי הטומס,

מספר המעקב בדואר ישראל RR203472906IL

לפי אתר הדואר דבר הדואר האמור הגיע ליחידת הדואר המרכזית אשר בתל אביב-יפו בתאריך 12022013 ונוכח מידותיו ואו משקלו יועבר אל יחידת הדואר דיזנגוף לצורך מסירתו שם.

כפי שנמסר בפניה קודמת, המוצר אמור היה להגיע עד סוף השבוע הקרוב ונראה שעומד בימי האספקה. נא להמתין לקבלת פתק מהדואר.

ערב טוב.
תגובה:
שני מוצרים התקבלו, סופק מספר מעקב של המוצר השלישי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה