פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי בגין החזרת מוצר תקול נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי דרך אתר גרופון 2 מעמדים ניידים לטלפון בסך 121 ש"ח.
2 המעמדים היו תקולים ולכן החלטתי להחזיר אותם חזרה.
כאשר יצרתי קשר עם שרות הלקוחות נאמר לי שעלי לשלוח את המוצרים חזרה לספק והם יזכו את כרטיס האשראי. כאשר שאלתי מה לגבי המשלוח נאמר לי ע"י נציגת השירות שהתשלום עבור המשלוח יוחזר לי לחשבון הגרופון שלי (לא היתה לי כל בעיה עם זה מאחר ואני נוטה להזמין רבות מהם).
היום התקשרו אלי מחברת גרופון להודיע לי שהמוצר הגיע לספק וכרטיס האשראי שלי יזוכה ב121ש"ח. כאשר שאלתי לגבי המשלוח נאמר לי שאני צריכה ליצור קשר עם הספק ואין הם אחראים לתשלום המשלוח!
זו ממש חוצפה שחברת גרופון מתנערת מכל אחריות - מבחינתי העסקה נעשתה מולם ואין לי שום קשר עם צד שלישי אבל מסתבר כאשר יש בעיות הם מפילים את זה על הספק ולא מוכנים לקבל אחראיות.
אני קיבלתי מוצר תקול והיה עלי לשלוח אותו בחזרה - אני לא חושבת שבשום צורה אני אומרה לשלם על המשלוח שמהווה מעל 10% מערך המוצר!!!
אני בסך הכל מבקשת לקבל החזר על מה ששילמתי ולא יותר מזה.... לא אני כלקוחה צריכה לספוג את עלות התקלות/ הבעיות שיש למוצרים שהם מספקים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
סתיו, מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
ליאת שלום,
לאחר עיון בפנייתך הוחלט לזכותך בסך 20 שקלים בכסף גרופון לשימוש באתר שלנו בגין דמי המשלוח. הזיכוי יופיע לכל היותר ביום ראשון בערב.
שבת שלום
תגובה:
הלקוחה זוכתה בגין דמי המשלוח לשימוש באתר גרופון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה