|
|
|
|
|
|
שירות גרוע וחוסר אמינות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי טלויזיה מאתר גרופון התחייבו לספק תוך 10 ימי עבודה לא קיבלתי אותה כמובן! אין אפשרות לאתר את הספק שאמור לשלוח לי אותה. פניתי לשירות הלקוחות של גרופון בחודש ינואר והובטח לי החזר תוך 10 ימי עסקים. בפועל עברו הרבה יותר מ- 10 ימי עסקים נאלצתי לבטל דרך חברת האשראי דבר שלוקח עוד 21 ימים שילמתי מחצית מהסכום ולא קיבלתי את המוצר ובטח שלא את ההחזר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Groupon (גרופון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
סתיו, מנהלת שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
רות שלום,
מבדיקתי עולה כי הזיכוי נכשל מול חברת האשראי,
ביום 19.2 נשלח אליך מייל משירות הלקוחות בבקשה ליצור עמנו קשר למסירת פרטי אשראי לצורך ביצוע זיכוי ידני. |
תגובה: |
יש לפנות למוד שירות הלקוחות שלנו, בטלפון 097662157, בין הימים א-ה והשעות 900-1800 למסירת פרטי אשראי. הזיכוי נכשל באופן מערכתי ויש לבצע זיכוי ידני. |
פתרון: |
|
|
|