פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת כסף מבלי לספק שירות נושא התלונה:
גולן היללה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏28 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כלקוחה קבועה של גרופון,שמבקשת ומקבלת רק קופונים של באר שבע,קיבלתי ב14/1 קופון של המסעדה קאסה דה ברזיל ושילמתי לגרופון על 2 שוברים לארוחת בשרים מיוחדת.היום,יום ההולדת של בן זוגי ,כשהתקשרתי למסעדה בב"ש לממש את העיסקה מסתבר שבבליל המילים שכתוב על השובר כתוב בקטן סניף רשל"צ.התקשרתי לשירות הלקוחות של גרופון (29 דק' המתנה!)ולאחר שביקשתי לשוחח עם מנהל בשירות זה (יש להמתין 2 ימי עסקים לכך-למה??) הודיעו לי בגרופון שהם לא יזכו אותי ולא יעבירו השובר לסניף בב"ש האף ששם יש גם מבצע.שאפו לשירות הלקוחות של קאסה דה ברזיל שהבטיחו להתערב והיו אדיבים.הבוז לחברת גרופון שרוצה כסף מבלי לספק שירות ונותנת יחס מזלזל ומתנשא ללקוחותיה.

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
סתיו, מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
היללה שלום, שמי סתיו.
שוחחנו טלפונית לפני כשבועיים.
כפי שהסברתי לך, כל הפרטים אודות השובר היו מעודכנים במעמד הרכישה, וצויין בפירוש ובמודגש, ולא בקטן כדברייך, כי השובר מיועד לסניף ראשל"צ בלבד. אישור רכישה, כפי שהוסבר, כמוהו כהסכמה למכלול התנאים המופיעים על גבי עמוד העסקה. כאשר שובר מיועד לסניף מסויים, לא ניתן להעבירו לסניף אחר. כאשר קיימת מגבלה כזו, הדבר נעשה בהתאם לבקשת בית העסק, ועל כן זכותו שלא לכבד את השובר בסניף אחר שמורה. זיכוי עבור שובר יכול להתבצע עד 14 יום מרגע הרכישה, זאת בהתאם לחוק להגנת הצרכן בעניין עסקאות מכר מרחוק ולסעיף 24.3 בתנאי השימוש בגרופון, שאת קריאתם אישרת.
בעניין זמן ההמתנה לשיחת מנהל, אנו מתחייבים על חזרה בתוך שני ימי עסקים בהתאם לכך שקיים טיפול בפניות קודמות. החזרה אליך, לעניות דעתי, נעשתה באותו יום, בתוך 4 שעות מפנייתך.
תגובה:
לא ניתן להזדכות עבור השובר, ולא ניתן לחרוג מהתנאים המצויינים בעמוד העסקה. כל שינוי לשיקולו של בית העסק בלבד ויש לפנות אליו בנושא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה