פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות פרסומית באתר החברה נושא התלונה:
באום יניב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏14 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך האתר תיק צד למחשב נייד + עכבר אופטי אלחוטי. לאחר שאספתי את החבילה מסניף הדואר, גיליתי כי בקצה העכבר מחובר חוט. מבדיקה מול הספק נתגלה כי נעשתה טעות בפרסום העסקה באתר וכי הם מעולם לא התחייבו מולם למוצר זה וזאת לאחר שהספק אכן ווידא כי ישנה אי-התאמה בין פרסום העסקה (כולל באותיות הקטנות) לבין ההסכם בינהם. הספק שלח ישירות מייל בנושא לגרופון עוד באותו היום (אני הייתי ב-CC).
לגרופון לקח יותר משבוע לחזור אלי (כל פניה לגורם אחר בחברה, כגון מנהל, מאפסת את משך ההמתנה) והיום, כאשר חזרו אלי, השיחה הופסקה על מנת לבדוק אפשרות מסוימת וכנראה שהיא לא תחודש היום.
הפתרון הזמני, של משלוח עצמי (ותשלום שלי בעבור המשלוח) וזיכוי, אינו מקובל עלי וגם פיצוי כזיכוי לרכישה עתידית, אינו מקובל מאחר ואינני רוצה כל קשר נוסף לחברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
עכבר אלחוטי או איסוף של המוצרים מהבית וזיכוי מלא פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
סתיו, מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
יניב שלום,
אני מתנצלת על התקלה בתקשורת בינינו ביום בו שוחחנו. בכל אופן, קיבלנו את המוצר מהסוכן ששלחנו אליך וזוכית בכרטיס האשראי. שוב, צר לי על הטעות בעמוד העסקה
תגובה:
איסוף המוצר השגוי וזיכוי בכרטיס האשראי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה