פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת המוצר שנרכש באתר GROUPON נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.05.2013 רכשתי דרך האתר גרופון (www.groupon.co.il) שובר ל "מעמד למחשב נייד הכולל כרית רכה בתחתית" (מספר שובר 0010238ZM5). באתר הובטח שהמוצר ישלח תוך 14 ימי עסקים.
ב- 01/07, לאחר שלא קיבלתי את המוצר, פניתי לשרות הלקוחות בבקשה לברר למה טרם קיבלתי את המוצר.
רק בתאריך 09/07 נאמר לי שהמוצר יצא למשלוח (שזה הרבה יותר מ- 14 ימי עסקים), אך גם אז לא קיבלתי את המוצר.
לאחר כמה התכתבויות והבטחות מצד ה"גרופון" נאמר לי שהמוצר נשלח וחזר בדואר. הדבר מאוד מוזר כי הכתובת שלי רשומה במערכת בגרופון שדרכה קיבלתי מספר רב של המשלוחים שלי עד כה.
עפ"י בקשת נציג השרות מסרתי את כתובתי מחדש (ב- 18/07), אך עד היום לא קיבלתי את המוצר.
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
משלוח המוצר, פיצוי פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
סתיו מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום אסף,
מבדיקתי עולה כי בפנייתך האחרונה אלינו ביום 1.7 נמסר לך כי המוצר נשלח אליך בצירוף מספר מעקב. לפי אתר הדואר

מידע על פריט CI75583622194

דבר הדואר האמור נמסר ליעדו בתאריך 08082013 באמצעות יחידת הדואר רוטשילד 57 אשר בראשון לציון.
תגובה:
המוצר נמסר ליעדו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה