פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב מנופח לאחר עזיבת החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים קיבלתי מכתב התראה לפני תביעה ממשרד עו"ד, וזאת בשל חוב לחברת הוט-מובייל (לשעבר מירס). החוב המקורי, עפ"י המכתב, עמד על כ-104 שח אשר בתוספת שכר טרחת עו"ד, ריביות והצמדות טפח לסכום של כ-400 שח. עוד צוין בו כי עלי לשלם את החוב בתוך 30 ימים, ואם לא אבצע זאת יפתחו נגדי הליכים בהוצאה לפועל.

מבירור ראשוני שביצענו מול משרד עוה"ד שמטפל בגבייה של החברה עולה כי החיוב של מירס על חודש יולי 2012 לא ירד מהוראת הקבע של כרטיס האשראי - במסגרתה שילמתי את כל חשבונות מירס מאז ומעולם.
(אציין כי בספטמבר 2012, עברתי ממירס לסלקום במסגרת מכרז הסלולר של צה"ל).

כאשר התקשרתי לנציג השירות של הוט מובייל לברר קצת יותר פרטים, נתקלתי בחומה בצורה של 'שירות אדיב' - "אני לא יכול\ה להתייחס לחוב, דבר עם משרד העו"ד שמטפל בגבייה".

השלב הבא היה לנסות לברר מול חברת האשראי את השתלשלות האירועים, ועפ"י ממצאי הבדיקה שלנו עולה כי בתחילת 2012 פג תוקפו של כרטיס האשראי אשר שימש להוראת הקבע של מירס, ונופק לי כרטיס חדש. בתהליך זה חברת האשראי מוציאה התראה לכל החברות הגובות בהוראת קבע על כך שיש לשנות את הכרטיס ממנו גובים, כאשר עד להחלפה ממשיכים לגבות מאותו חשבון על בסיס הכרטיס הישן.
במקרה דנן, ממועד פקיעת התוקף של הכרטיס הישן ועד לחודש בו החיוב לא ירד (לא כולל), החשבונות נגבו כסדרם מהכרטיס הישן, ואילו מהחודש לאחר מכן החלו להיגבות מהכרטיס החדש. ככה"נ בחודש המדובר קרתה בחברה תקלה בהמרת פרטי הגביה, והחיוב המדובר לא נגבה.

חשוב לציין כי בחשבוניות הבאות לא הייתה שום אינדיקציה לחוב, וכן כי לא קיבלתי בשנה האחרונה שום התראה על כך שיש לי חוב.
הפעם הראשונה בה עודכנתי על כך הייתה באותו מכתב התראה ממשרד עוה"ד, שגם הוא נשלח בדואר רגיל, ויכל בנקל ללכת לאיבוד בנבכי הדואר האפלים וכנראה שהייתי מתוודע לחוב רק כאשר היו באים לעקל לי את הטלויזיה...

לכשהבנו את פרטי המקרה, פנינו שוב למשרד עוה"ד וביקשנו כי לכל הפחות יוותרו לנו על שכר הטרחה של עוה"ד, ויגבו רק את החוב המקורי + ריביות. עוה"ד עמו דיברנו היה מאוד אמפתי והעביר בשמנו בקשה כזו להוט מובייל בצירוף המלצה שלו.
לאחר כשבועיים קיבלנו תשובה רשמית ממשרד עוה"ד כי הבקשה נדחתה ע"י הוט מובייל וכי מומלץ לנו בחום לשלם את החוב + ההוצאות הנלוות בהקדם.

אני חושב שההתנהגות של החברה כלפי (ואני מניח שגם כלפי לקוחות אחרים) היא מחפירה, מיליטנטית ופשוט לא הוגנת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ויתור על שכ"ט עו"ד פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה