פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מנופח ע"י צירוף מנוי נוסף ובלתי מוכר לחשבונות החודשיים שלי נושא התלונה:
רוזנפלד רוברט שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בחשבון עבור הקו הסלולארי לחודש 11/2013 הוטמובייל צירף לי פתאום שותף בלתי מוכר עבורי, שמספר הקו שלו כפי שמופיע בפירוט החשבון הינו 0533401846 בסך של 106.16 ש"ח. פניתי להוטמובייל והישגתי זיכוי על הסכום הזה, ואז בחיוב הבא - ל12/2013 חויבתי עוד פעם בגין הקו הזה בחיוב לחלק מהחודש. שוב הובטח לי זיכוי אשר גם כן טרם היגיע לחשבון הבנק שלי, כמו שהחיוב המלא עדיין טרם היגיע לחשבון הבנק שלי. חב' הוטמובייל מעסיקה כנראה רק כח אדם שאין לו שום מודעות מה זאת טעות חשבונאית גסה , מתיחסת ללקוחותיה בזילזול מחפיר. לא טיפול מהיר בתיקון הטעות, לא התנצלות, הלקוח אצלם אינו נחשב כנראה לגורם שמגיע לו יחס של כבוד. מהדרישה לפיצוי על עוגמת הנפש התעלמו בלי כל התיחסות ורק ציינו שאזוכה על הסכום של החיוב הלא נכון תוך 7 ימי עבודה וכמובן שגם זה לא קרה.
וגם עוגמת נפש גדולה סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה