פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הודעה על חוב, שינוי חבילה וחוסר יכולת עדכון לחבילת סטודנט דרך שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התעוררתי היום בבוקר ונדהמתי לגלות שאני לא יכול לבצע שיחות בסוללר, התקשרתי לשירות גבייה ודיברתי עם משהו בשם "סהר" בתחילת השיחה היא התנתקה ולא חזרו אלי. התקשרתי שוב וענתה לי מישהי בשם עמאן ואמרתי לה לגבי הדברים ואז התנתקה שוב השיחה והיא השכילה לחזור אלי. לאחר מכן היא אמרה לי שקיים חוב של 5 חודשים בסה"כ של 253 ש"ח, עכשיו 3 חודשים אני משלם 49 ש"ח ובחודש הרביעי עדכנו לי את התוכנית ל-99 ש"ח ללא הודעה מוקדמת כאשר בקשתי במפורש שייצרו איתי קשר חודש לפני. ביקשתי ממנה לעדכן לחבילה יותר אטראקטיבית ובהותי סטודנט מגיע לי חבילה של 69 ש"ח + חודש ראשון חינם אבל מכיוון שאין ביכולתם לעדכן דבר שכזה בטלפון אני חייב ללכת לשירות פרונטאלי שנמצא במרחק שני אוטובסים מביתי ואני כרגע בקשיים. עמאן אמרה לי שהם יכולים רק לשנות ל-69 ש"ח וזהו (מה שנראה לי מאוד מוזר כי בהתחלה היא הציעה לי 89 ש"ח) אבל יש פה חריגה כרגע משני התכוניות מצד אחד אני מקבל 69 ש"ח אבל אני לא זכאי לחודש חינם למרות היותי סטודנט. בבקשה תטפלו בחוסר שירותיות הזו ללקוח והקלות שבה הם משנים חבילו ולוקחים כסף מהלקוחות. תודה מראש.
כספי סוג הנזק :
יחזירו לי את ההפרש שנלקח לי ב-חודש האחרון (49 ש"ח), וייתנו לי את החודש ראשון חינם שמגיע לי בתור סטודנט וכמובן שיעדכנו אותי לחבילה של ה-69 ש"ח ולא 99 ש"ח פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה