פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עמלת גביה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

א. בתאריך ה19/03/2014 קיבלתי הודעה במייל על כך שחשבונית מחודש נובמבר לא שולמה, מכיוון שאני נוהג לשלם את חשבונותיי התקשרתי מיד למחלקת הגביה של הוט שם אמרו לי שהכרטיס אשראי שלי אינו כובד.

ב. מסתבר שכחלק ממעבר שביצעתי בחודש נובמבר מבנק אוצר החייל לבנק מזרחי הם ביטלו לי את כרטיס האשראי שהיה שייך לבנק הקודם . (מיותר לצייין שאני ביוזמתי התקשרתי במעבר הבנק להוט מוביל ועדכנתי אותם בכרטיס האשראי חדש שלי על מנת שיגבו ממני את הכספי המגיעים להם כחוק)

ג. אמרתי לנציגה הטלפונית שאני מעוניין לשלם את החוב שנצבר לי, והיא אמרה לי שיש לי שתי אפשרויות:

(1) ללכת לאחד מסניפי הוט מוביל ולשלם במזומן.
(2) לשלם באמצעות כרטיס אשראי בתוספת עמלה/קנס של 30 ₪.

ד. הודעתי לנציגה שזמני יקר ואין ברשותי זמן ללכת לאחד מסניפי הוט אך עם זאת תשלום עמלה של כמעט 33% מערך התשלום נראית לי לא הגיונית!

ה. נציגת הוט אמרה לי שאלו הם הנוהליים ואין מה לעשות בנידון.

ו. הודעתי להם שאני מוכן לשלם את סכום החשבונית אך ללא העמלה , לא הצלחנו להגיע להסכמה והשיחה נותקה.
כספי סוג הנזק :
תשלום ללא עמלה של 33% מגובה הסכום. פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה