פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תיקון הפאלפון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לאנשי גל"צ היקר ובפרט לחברי תוכנית יהיה בסדר, אני מאד נהנה לשמוע את תוכניתכם המועילה כ"כ לעמ"י אשריכם ותמישכו לעזור לכולם.
לא קיותי שגם לי זה יקרה אך... מה לעשות.
ובכן הבן שלי נוסע מקרית יובל לקרית משה כל יום ולשם כך קניתי לו פאל די פשוט כ150ש"ח מחברת home סלולר בהום סנטר מסניף קניון מלחה בירושלים.
כשבוע לאחר שקניתי לו עוד בטרם ממש נהנו מהמכשיר המכשיר ננעל, אני לא יודע איך ולמה ומה הוא נגע וגם הוא לא יודע למה ואיך [הוא בן 9] ולכן התקשרתי לטלפון שקיבלתי במייל כאשר קניתי את המכשיר.
ושם הם אמרו לי שצריך לגשת את החנות , חזרתי אל החנות והוא לא הצליח אפילו שהחליף כרטיס סים הוא אמר לי שיש להתקשר למס מסוים שקשה מאד להשיג אותם.
ואכן הוא צדק [אני מציע לכם לנסות להשיגם לתמיכה טכנית בהצלחה כבר כמה חודשים אני ואישתי מנסים, הם אומרים להשאיר הודעה וכמובן הם לא חזרו אלינו, ואז התחכמנו ופנינו אל השלוחה של קנית מכשרים שם באמת ענו לנו
אך אז איימתי עליהם שאם הם לא יעזרו לי במיידית אזי אפנה לגל"צ, הם קצת נבהלו [דגש על קצת] הם באמת ניסו לעזור טל' ואז "גילו" שבאמת יש בעיה. וצריך להביא את המכשיר אליהם.
ואז אמרתי להם שקיבלתי באחריות של שנה שהם מגיעים לאסוף את המכשיר ממני רק אמרתי להם שזה חייב להעשות במידי בגלל הבן וכנ"ל.
הם הסכימו והם רק אמרו שיעבירו אותי לשירות לקוחות והם יודעו שאכן חוזרים אלי. [כך הבטיח לי מישהו בשם ישי [למיטב זכרוני]] ועד רגע זה עדיין לא חזרו אלי

2. כמו כן שלחתי לי שאני חייב כסף, אני לא מבין למה עשיתי חיוב דרך כרטיס אשראי. [אולי כי החלפתי כרטיס והחיוב לא עבר אני לא יודע?] אך בכל אופן גם כאן ניסתי להשיגכם לא ניתן והשארתי הודעה וכמובן שלא חזרתם
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
לתקן את הפאלפון במיידי ולבדוק למה יש לי חוב ולסדר אותו? פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה