פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוקד טלפוני הוט מובייל נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שמי יהודית ***. ב14.7.14 התקשרתי למוקד הלקוחות של הוט מובייל. אחרי המתנה של חצי שעה הזמנתי מכשיר סלולרי שבמבצע. הובטח לי שייתקשרו אלי לתאום מועד הספקה של המכשיר. בתאריך 17.7.14 התקשרו אלי מחברת הוט ואמרו שלי שבעוד חצי שעה ייתקשרו מחב' השליחויות לתאם מועד הספקת המכשיר. לא התקשרו. ב- 20.7.14 התקשרתי להוט מובייל לברר מה גורל המכשיר המוזמן. אחרי המתנה של 20 דקות העבירו אותי למכירות שם נאמר שאני צריכה לדבר עם חב' השליחויות. דיברתי איתם, שם הנציגה לא ידעה במה מדובר ולא היה על שמי שום הזמנה. נאמר לי להתקשר שוב להוט מובייל ולעשות שיחת ועידה. אחרי המתנה של עוד 20 דקות נציג של הוט מובייל לא הסכים לעשות שיחת ועידה ושלח אותי שוב לחברת השליחויות עם מספר הזמנה. בחב' השליחויות שוב לא מצאו את ההזמנה והתפלאו על אי רצון לקיים שיחת ועידה ושוב שיחה להוט מובייל. לבסוף נאלצתי לנסוע לתחנת השירות ולבצע הזמנה חדשה. אני קובלת על ההמתנה הארוכה במוקד הטלפוני של הוט מובייל והטרטור בין נציגי השירות.
צמצום זמן ההמתנה פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה