פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות קלוקל והתנהלות שלא כסדרה נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/08/14 לאחד ממכשירי הטלפון שברשותי עם קו בחברת הוט מובייל הופיע שאין רשת וכי יש תקלה בהוצאת קבלת שיחות וכל פעילות במכשיר זה,מכשיר אשר בשימוש אמי שבאותו תאריך הייתה מאושפזת,התקשרתי לחברת הוט ניסיתי לקבל מענה אמרו שמודעים לתקלה וניסיון כושל ללא הצלחה,יום למחרת בתאריך 17.08.14 קיבלתי הודעת SMS למכשיר השני שברשותי שחשבונית יולי 2013 לא חויבה לכן מחייבים אותי פעמיים.פניתי בעקבות הודעה זו לחברת הוט מובייל-שירות לקוחות המתנתי כ45 ד' ויש לי תיעוד מצולם לכך,ענה לי נציג בשם רביע הסברתי לו שאני חושבת שזה ממש לא בסדר ,רביע הסביר לי כי זאת תקלה שהייתה לאלפי לקוחות וזו הסיבה,הסברתי לאדון רביע כי אני כלקוחה לא אשמה בטעויות שלהם ולחייב אותי שנה וחודש לאחר מכן לא בא בחשבון,לאחר שהבנתי אך לא קיבלתי שאלתי את הנציג רביע מדוע לא התקשרו לשאול אותי איך ארצה לשלם. אני אדם העובד למחייתו ולא אוכל לשלם על משהו שלא ידעתו מראש,בא על חשבון אוכל בישבלי.התשובה הבזויה שקיבלתי היא שלא ניתן להתקשר לכלל הלקוחות אין אופציה לחברה זו,אבל לגבות מכספי זה בסדר,נורא כעסתי על התשובה שקיבלתי ביקשתי מרביע שינתק את 2 הקוים שברשותי.לפי מיטב ידעתי קו אמור להתנתק תוך 24 שעות.הקו התנתק במידי,אמי המאושפזת בביה"ח איבדה את מספרה וגם אני תוך כמה רגעים.התקשרתי שוב המתנתי כ37 ד' ענה לי נציג בשם מאור הסברתי למאור בקצרה וביקשתי לשוחח עם מנהל אמר כי לא ניתן הסברתי כי אהיה מוכנה להמתין כמה שיצטרך אבל רוצה בכל זאת לשוחח עם מנהל לאחר 55 ד' המתנה למנהל שיחה נותקה וכמובן שלא היה שיחה חוזרת.לאחר מכן התקשרתי שוב ענתה לי נציגה בשם שירן שבשיחה עמה עם כל הרצון להיות אנושי היה מאוד קשה אחרי למעלה משעתיים המתנה וללא מענה.העבירה אותי למנהלת שהחזירה את קווי אמרה לי כי אני צודקת .לאחר מכן פניתי שוב לתמיכה הטכנית של הוט למספר של אמי מכיוון שהמכשיר ללא רשת כבר כיומיים קיבלתי בתשובה שאצטרך לגשת למרכז שירות.ניגשתי ב18.08 לנקודה של הוט בקניון חולון אציין שוב כי אני עובדת כ11 שעות ביום ואין ביכולתי לעמוד בזמני עבודה של מרכז השירות ,ובמיוחד שמדובר בתקלה של החברה לא אבזבז מזמני בכדי לסדר תקלה של החברה.לאחר שניגשתי לנקודה בקניון חולון הסברתי לנציג את מהות בעייתי וביקשתי את עזרתו במילת זלזול והמשך ביומו טען כי לא יכול לעזור לי יכול רק לפתוח עבורי קו חדש,ביקשתי שינסה לעשות משהו למעני אבל כמובן שנעניתי בשלילה.כבר זעומה חברתי התקשרה להוט בזמן שאני בקניון חושבת מה לעשות .חברתי שוחחה עם נציגה בשם אסמא מצוות ירון ואמרה שבמידה ולא נותנים לי כרגע סים חדש עם המספר שלי אנתק את הקו חשוב לי לציין כי כל מהלך השיחה לא התבצע מאסמא זיהוי שלי כלקוחה. מאסמא נאמר שרק במרכז שירות חברתי הסבירה שוב ושוב וביקשה לנתק את הקו לאחר מאמץ רב אסמא העבירה את חברתי לניתוק הקו.קו בחברתכם התנתק ללא זיהוי .קו על שמי קו שהולך איתי תקופה מאוד ארוכה שאימי מטופלת דיאליזה משתמשת בו וחייבת כל דבר במספר זה ,כמו מרכז ההשתלות לדוגמא.ביזיוןן חברה שאינה יודעת לתת שירות,אינה מספקת חיסיון לקוח ,אנחננו אנשים מאחורי הקו לא חיות שמחכים לסיים איתם.את התביעה אגיש בהמשך.עותק מצ"ב למועצה להגנת הצרכן ,,לא אשב בשקט אלא אנקוט בצעדים קשים ביותר
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה