פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת פרטים שגויים וחסרים לגבי תוכנית בהוט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
נציגת מכירות מטעמכם בשם איריס פנתה אליי לפני כמה שבועות ומסרה לי חצאי פרטים ופרטים לא נכונים על תוכנית ע"ס 30 ש"ח לחודש, בעקבות חוסר המידע שנתנה הנציגה הסכמתי לתוכנית שלבסוף התבררה כשונה ממה שהוסבר לי בטל', הנציגה לא ציינה שהחיוב על התוכנית יהיה דרך החשבון אשראי שלי בנוסף גם לא ציינה שאם אני לא מעוניין בתוכנית הכרטיס סים שנשלח אליי הביתה יעלה לי 40 ש"ח. סירבתי להחזיר את הכרטיס סים למרכז שירות מכיוון שלא ייתכן שאחרי שנציג שלכם מבטיח שאני לא יחוייב על הכרטיס אני כן מחוייב ועוד דורשים ממני לנסוע במיוחד עד נתניה להחזיר את הסים, קחו אחריות על הטעויות שלכם ותזכו אותי כל הכרטיס. ע"פ חוק הגנת הצרכן אם נאמר לי X זה X ולא Y. עשיתי עשרות טלפונים אליכם כדי שיבטלו לי את הכרטיס, כל פעם מסרו לי מידע אחר לגבי - פעם אחת שאני לא יחוייב עליו פעם אחת שאני כן יחיוב עליו. נכון להיום הורידו לי את התשלום על הכרטיס ואני דורש זיכוי מלא ומיידי אחרת אני עושה הכחשת עסקה ויש לי את כל ההקלטות של הנציגה כדי להוכיח שאני שאכן היא הטעתה אותי ולא מסרה לי את כל הפרטים. תחזרו אליי בדחיפות לפני שאני פונה למזכירה של המנכ"ל ולמחלקת פניות הציבור של הוט. כבר ביקשתי שבוע שעבר שיחזור אליי נציג בכיר ואף אחד לא טרח לחזור אליי למרות שהובטח לי שיחזרו אליי ביום ראשון. אנא התייחסותכם המיידית בעניין!

תודה,
דניאל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי+פיצוי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה