פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חבילה חדשה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תלפיות ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.1 הצטרפתי לחברת הוט מובייל , ביצעתי ניוד לשני מנויים ובנוסף רכשי מנוי חדש ושים לרכב .הבטיחו לי שתהליך הניוד הוא חצי שעה ובפועל זה קרה לאחר 3 ימים , שים לרכב לא היה במלאי והבטיחו לי שעד 3 ימים ישלח אליי לבית ועדיין לא קבלתי אותו , חווה כל הזמן ניתוקים ובעיות קליטה , לא קבלתי ספק לאינטרנט כפי שהבטיחו לי .
נגרם לי נזק רב כי הטלפון שלי הוא כלי עבודה .
אני לא מצליח לתפוס את החברה ולא מקבל מהם מענה .
נא עזרתכם .
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה