פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נרשמתי למבצע 1+1 ב40 ש"ח ולא מקבל אותו נושא התלונה:
דביר נתן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נרשמתי במוקד טלפוני של חברת הוט-מובייל למבצע זוג ב40 ש"ח, חיכיתי קרוב לשבוע לכרטיסי סים. וכשהפעלתי אותם וביצעתי ניוד והתנתקתי מהחברה הקודמת נאמר לי שבשום מקום לא מופיע שאני רשום למבצע זה ועליי לשלם 69 על מכשיר אחד ו 39 על השני. כשהתקוממתי נאמר לי שיבררו את העניין ויפתחו פנייה. אני מקוה מאוד שבסופו של דבר אקבל את המבצע שאליו נרשמתי ובשבילו עזבתי את החברה הקודמת. אבל ההתנהלות של שירות הלקוחות גרמה (ועדיין גורמת) להרבה עגמת נפש וביזבוז רב של הזמן היקר. במידה ולא אקבל את המבצע אז בנוסף יהיה כאן נזק כספי ברור.
כספי סוג הנזק :
על מוקד המכירות לרשום לאיזה מבצע נרשם הלקוח. פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה