פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רדיפה אחרי שהתנתקת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני הייתי לקוח של הוט מובייל החל מחודש פברואר או מרץ 2013 למשך של כשנה .
לפני כשבועיים לערך קבלתי מהם דרישת לתשלום על חודש מרץ 2013. ( 100 שח + דמי טיפול של כ 25 שח )
כן כן, משנת 2013 וזו הפעם הראשונה שהם מזכירים את "החוב" הזה.

באופן מפתיע הם טוענים שזה החודש היחידי שלא שלמתי וכל שאר התשלומים תקינים. (ששאלתי על מה החיוב הם אמרו שכנראה!!! על ה SIM ותשלום חודשי ואפילו לא פירטו במדויק)

קשה לי להאמין שלא שלמתי אבל אין לי דרך לבדוק זאת או להוכיח זאת.

נשמע לי מאוד תמוהה שהם נזקרו בזה כמעט שנתיים וחצי אחרי !.מה גם ששלמתי את כל שאר התשלומים החודשים( אפריל מאי יוני..וכן הלאה.)

פניתי לשירות וכמובן שאין ממש עם מי לדבר והם טוענים שיש חוב ושאני צריך להוכיח להם שאין חוב.


כספי סוג הנזק :
ייעוץ שלכם פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה