פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
משה לוי כתובת:
12 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
צהרים טובים .

לאחות של חבר שלי יש ביטוח לפלאפון גלאקסי 4 ו3 קווים בחברת הוט מובייל , היא הלכה לתקן את הפלאפון שלה במרכז שירת בראשון לציון והציעו לה פלאפון גלאקסי גרנד פריים 2 ב 20 ש"ח לחודש למשך 36 תשלומים היא הסכימה ולקחה ,כשהיגעה הביתה דיברה עם המוקד של המכירות עם נציגה בשם סיון ואמרה לה שהיא רוצה עוד 2 פלאפונים כאלה היא אמרה לה שיגיע משלוח תוך 3 מים ,המשלוח הגיע אחרי יותר משלושה ימים עם פלאפונים אחרים ממה שהזמנו,יום אחרי נסענו למוקדש ירות בראשון על מנת להחליף את הפלאפונים ודיברה איתנו מנהלת הצוות-שירי שאמרה לנו שאי אפשר לקבל את הפלאפונים ב 20 ש"ח לחודש ומי שהבטיח לנו שהוא יקיים . דיברנו עם השירות לקוחות באותו יום עם 2 מוקדנים אחד יקיר מצוות ירון ועוד אחד מג'יד שאחרי שקיבלו אישור מהמנהלת שלהם נתנו לי 2 מספרי פניות שאיתם אמרו לי להגיע למוקד שירות בראשון ולקבל את הפלאפונים כמו כן בשיחה יש הבטחה שלהם שאני מגיעה בבוקר ומקבלת את הפלאפונים ב 20 ש"ח . הגעתי למקום כדי לקחת את הפלאפונים יום אחרי עם המספרי פניה -דיברתי עם שירי שאמרה שמה שהם מבטחים זה לא בעיה שלה ושמבחינתה אם הם הבטיחו שהם יקימו ,בשיחה איתם הבטיחו לי מנהל שיחזור אלי עם הסברים תוך יומיים עבר יותר משבוע ואף אחד מהחברה לא חזר ולא עידכן מה קורה בנושא
בזבוז זמן סוג הנזק :
פיצוי כספי או מכשירים במחיר שהובטח מהתחלה . פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה