פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ברכישת מכשיר, ליקוי בכיסוי שהרשת מספקת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' קרמניצקי תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי מכשיר סמסונג גלקסי j1 בסניף הרשת, תמורת 999 שח כאשר הובטח לי זיכוי של 200 שח שיגיע לחשבוני (ואשר לא הגיע ובשיחה טלפונית התכחשו לקיומו). מהיום הראשון הטלפון הפסיק לפעול כמאפשר תקשורת לסירוגין ללא התראה וללא בעיה נראית לעין. ביקרתי בסניף והחליפו לי סים פעמיים!! (בלי שטרחו לבדוק וללא שידעו ממה התקלה) לאחר המשך התופעה- כבר אמרו שמוכנים לביטול עיסקה ולבסוף החליפו לי מכשיר, אך התופעה חזרה על עצמה: פתאום הטלפון לא מקבל ולא מוציא שיחות. לפעמים לאחר כיבוי והדלקה מחדש מתאושש ולפעמים לא. מאחר שהטלפון הוא כלי עבודה חשוב שלי, וכבר נגרמו לי נזקים מחוסר יכולת להוציא שיחות דחופות ומאי קבלת שיחות לעתים ללא שאדע שניסו בכלל להשיגני- ולאחר 5 ביקורים חסרי תוחלת בסניף- מיהרתי לקנות מכשיר נוסף בשוק הפרטי, מתוך מחשבה שיש כאן עילה ראויה לביטול עיסקה.
בהוט מובייל סירבו לביטול עיסקה. רק לבסוף הועלתה השערה שיש לשנות הגדרות בצורה שתאפשר למכשיר ל"רכב" על כיסוי של חברות אחרות באיזורים חסרי כיסוי של הוט מובייל. טענתי היא: כיצד ייתכן שנתנו לי לצאת עם מכשיר חדש ללא טיפול בהגדרות אלו? ולא עלו על זה לאחר חמישה ביקורים ותלונות? אינני יודעת אם זו סיבת הבעייה, נוטה להניח שכן , ואז עולה בעיה חמורה עוד יותר: שהוט מובייל לא מספקת מידע על חולשת הכיסוי לקליטה שהיא מספקת, ואף מסתירה אותה.
ביטול זמן, עוגמת נפש, נזק עסקי סוג הנזק :
פיצוי כספי. (אסתפק בעלות המכשיר ואהיה מוכנה להחזרתו כמובן) פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה