פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוספת קו ב10 שקלים, עולה בעצם 59 ש"ח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודשיים בחרתי לרכוש קו רביעי למשפחה, נציגת השירות אמרה מכיוון שיש ברשונתו 3 קווים נוכל לרכוש את הרביעי בתוספת של 10 שקלים בלבד. הסכמנו לכך מכיוון שמדובר במחיר טוב ומכייון שעבור 10 שקלים נוספים משתלם לי לפתוח קו נוסף (לא מנוייד, חדש), מדובר בקו רזרבה שלא נמצא כמעט בשימוש.
בחודש הראשדון לא נראתה בעיה, בחודש השני הגיע חיוב של 59 שקלים יותר מהחשבון שעבר וכנל בחודש שאחריו. בפנייה לשירות הלקוחות נמסר לי שנציגת השירות לא עדכנה לי חבילת 2 מסלולים ב-59 שח אלא פשוט הוסיפה מכשיר חדש בקו במחיר רגיל (מחיר מלא, ויקר).
כשאמרתי לשירות לקוחות שמדובר במרבה כיוון שזה קו רזרבה ולא הייתי מוכנה לשלם עליו מחיר שכזה נאמר לי שמדובר במילה שלי מול המילה של נציגת המכירות ואם אני רוצה לאמת זאת שאגש לסניף בעצמי ואדבר איתה.
כעת כדי לתקן את העוול הציעו לי 'מבצע מיוחד' שעות של בזבוז זמן ועצבים בטלפון אמרו לי שיעבירו את הקו החדש לתוכנית 2 ב-60 אבל אצטרך לשלם עבור דמי מעבר תוכנית עבור כל ארעת המכשירים שכעת ברשותי.
אחרי שהתרגזנו והתעצבנו (ואולי הם הבינו שהם עושים טעות) התפשרו איתי שאשלם רק על שני קווים על מעבר תוכנית למרות שהם הודו שנציגת המכיורת שלהם התבלבלה בזה שלא הכניסה את התוכנית החדשה לקו החדש.
בקיצור הוט מובייל חייבים לי שעות של למידה שבזבזתי בשירות טלפון, המתנה על הקו ורוגז בנוסף ל 119 שח שהם גזלו ממני בעל כורחי ויותר מאשמח להתנצלות אבל מוכנה לוותר על החלק האחרון.
אז אני מבינה שמדובר כאן במילה שלי מול המילה של נציגת השירות שאני יכולה להתחיל לחפש עכשיו בכל סניפי הוט מובייל ואולי כבר לא עובדת שם ואם כן אז כנראה תכחיש, אבל אני בטוחה בכך שלא הייתי מוסיפה קו שיוצאות ממנו 2 שיחות בחודש וגם זה לא 59 שח בחודש.
תודה רבה,
טל
בנוסף לעוגמת נפש ו סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה