פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התראה לפני נקיטת צעדים משפטיים בגיון חיוב שגוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
העתק: משרד עו"ד פירון

א.ג.נ שלום רב,

שלום, מאז שנרשמתי לתוכנית זוג ב 40 ש"ח + ספקית אינטרנט חינם של הוט מובייל, ידעתי דרך מרובת מהמורות.
ראשית, התעלמות מוחלטת מצידכם שנרשמתי למבצע ואי סיפוק כרטיסי הסים.
שנית, רישום מאוחר לתוכנית לאחר תלונות חוזרות מצד בת זוג שלי ומצידי.
ועכשיו, מאחר שכבר הפכנו להיות לקוח משלם, אנו עדים לניסיון חוזר לנסות לגבות מאיתנו כספים לא הגיוני, מקומם ושערורייתי.
בתום חודש יוני התלוננו כי חוייבנו בגין 60 ש"ח למרות שנרשמנו לתוכנית של 2 סימים ב 40 ש"ח. נציגי הוט מובייל התנצלו בפנינו והבטיחו לנו החזר. בחשבונית חודש יולי כאמור הופיע החזר, אך להפתעתנו - חיוב הזוי בסך 146 ש"ח כולל מע"מ (וזאת לאחר שעוד הופחתו 40 ש"ח בזיכויים והחזרים). בעזות מצח הוספתם מעל 100 ש"ח לחיוב בגין- "דמי מעבר תוכנית חד פעמיים". על איזה "מעבר תוכנית" אתם מדברים?
מזה שחייבתם אותנו ב 60 ש"ח לחודש במקום 40 ש"ח בחודש? אז החלטתם לקחת על זה עוד 100 ש"ח חד פעמי? המקרה מקומם ומרתיח. אם לא יבוצע החזר מלא של הסכום מעבר ל 40 ש"ח כמובטח בתוכנית וכמובטח בשיחות קודמות עם נציגי הוט מובייל נפנה לצעדים משפטיים ולפרסום המקרה ההזוי והלא סביר ברשתות חברתיות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מלא של הסכום שחוייב שלא לצורך וקיום התוכנית מעתה ואילך כפי שסוכם פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה