פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית לקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
בילו 1 כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.5 לאחר רצוני להתנתק מהוט מוביל בדוכן רחובות .שוכנעתי על ידי נציג מכירות בשם ישראל להישאר בסכום 140 ש"ח 4 מינויים. ועל ידי שינוי תוכנית לזוג ב 60 ש"ח אקבל טאבלט שעלותו 20 ש"ח לחודש במשך 36 חודשים והסכום ישאר בסה"כ 140 ש"ח לחודש .לאחר קבלת חשבונית בחודש השישי הוברר לי שחויבתי בסכום 158 עקב אי שינוי התוכנית. פניתי למנהלת הדוכן בשם רותם אשר הבטיחה לי שתשנה את התוכנית ויזכו אותי בסכום 20 ש:ח. בחודש השבעי כשיקבלתי את החשבונית שינו את התוכנית אבל נלקחו ממני 200 שח עבור 4 סימים לשנה נוספת כאשר בתוכנית הראשונית נשארו לי עוד שלושה חודשים לסיום השנה. פניתי שוב פעם לישראל והובטח לי על ידו שהטעות תתוקן והכסף יוחזר ישירות לחשבון הבנק שלי .במשך חודשים לא נעשה דבר על ידו למרות הבטחתו ונאלצתי דרך שירות לקוחות להחזיר אותי לתוכנית הראשונית ויזכו אותי בסכום 200 ש"ח עבור 4 הסימים .נשארתי עם טאבלט והתחיבות ל 3 שנים עליו עקב העוגמת נפש נאלצתי לעזוב את החברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי מאחר ונשארתי עם טאבלט שקבלתי בהטעיה פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה