פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בביטול סים והנפקת חדש עקב אובדן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בני איבד את הטלפון הנייד שלו. התקשרתי לפני כשבוע לחברת הוט מובייל לדווח כי הסים אבד עם המכשיר ולנתק אותו. ע"מ להפעיל את הביטוח הפרטי הייתי צריכה לקבל טופס אישור ניתוק סים. בשיחה עם נציג הוט מובייל הוא דרש ממני לשלם 49 ש"ח עבור שליחת הטופס בפקס. איפה נשמע דבר כזה? לגבות כסף, ועוד סכום כזה, עבור אישור לפעולה פשוטה? כמובן שסרבתי לשלם ולאחר המתנה ארוכה מאוד על הקו קיבל הנציג אישור לשלוח לי את הטופס ללא עלות. ביקשתי שישלחו לי סים חדש הביתה בדואר. נאמר לי כי חברת הוט מובייל לא שולחת בדואר ?!?!? ניגשתי ביום רביעי 19/8 לסניף היחיד שנמצא באזורי-בפ"ת, נסעתי במיוחד מכפר סבא. עמדתי מעל שעה בתור, היו 10 אנשים לפני ולאחר שעה של המתנה התקבלו 2 אנשים בלבד. הלכתי הביתה. חזרתי שוב אתמול 25/8 ושוב נאצלתי לחכות מעל חצי שעה, רק ע"מ לקבל סים חדש.
שירות מזעזע!!!
בזבוז זמן סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה