פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרתי כרטיסי סים ולמרות זאת חייבו אותי 79.9 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לאחר שהתנתקתי מהוט מובייל? נתבקשתי להחזיר את כרטיסי הסים לחברה. נסעתי במיוחד למרכז השירות, חיכיתי כשעה , החזרתי את הכרטיסים , ולמרות זאת חייבו אותי ב79.9 בטענה שלא החזרתי. כיוון שהחיוב בוצע מעל חודש ממועד ההחזרה, לא הצלחתי למצוא את מס' האישור והחברה מתנערת ממני.
אודה לעזרתכם
כספי סוג הנזק :
החזר של79.9 פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה