פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מסלול שימור לקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש ינואר השנה שוכנע לעבור למסלול שימור לקוחות בחברת הוט מובייל למשך 3 שנים בעלות 70 שח לחודש ובתמורה קיבל טלויזיה 32 אינץ.
בחודש פברואר (מספר ימים לאחר 14 יום) מסיבות אישיות מבקש לבטל את מסלול שימור הלקוחות ולהחזיר את הטלויזיה שעדיין נמצאת באריזה המקורית .
ובאם נדרש מוכן אני לשלם קנס בהתאם.
בוצעו מספר רב של פניות ושיחות עם נציגי שירות הלקוחות שבהם נמסר לי לפנות למרכז שירות לביטול העיסקהו לשלם קנס המוערך בכ1450 שח .
במרכז שירות בחדרה נענתי בשלילה ולא הסכימו לבטל למרות שנציגת שירות לקוחות הינחתה אותה בטלפון .
בהמשך שלחתי מספר מכתבים בנדון באמצעות ההתר של הוט מובייל ותיזכורות שלא זכו למענה כלשהו.
היתכן שבמדינה מתוקנת לא יהיה ניתן לבטל למרות שמוכנים לשלם קנס .
אני פונה אליכם ומבקש את עזרתכם בכל לשון של בקשה בעזרה לביטול העיסקה.
בתודה וברכה
כספי סוג הנזק :
ביטול העיסקה פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה