פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תוכנית שיחות לחו"ל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 9 חודשים עברתי לחברת הוט. עם מסלול של 100 דקות חינם לשיחות לחו"ל וכל דקה נוספת מעל ל100 דקות בעלות של 17 אגורות לדקה. בלי שום הודעה משום גורם קיבלתי חשבונית בה חייבו אותי על כל דקה נוספת תעריף של 2.14 שקל לדקת שיחה.

ערכתי שיחת בירור מול חברת הוט- שאמרו לי שהספק- 017 שינה את התעריף והוט אינם אחראיים לעדכן אותי בעינין.

אני חתום על הוראת קבע חודשית להוט ובמסגרת השירות הייתי מצפה לפחות להודעה שהתעריף השתנה באופן קיצוני שככל הנראה נועד להרוויח על אלפי לקוחות כמוני שלא היה להם מושג שכל דקה עולה להם הון עתק.

תודה מראש על הטיפול.

אורן אפשטיין
כספי סוג הנזק :
החזרת כספי בגין שינוי העריף וגביית התעריף שנקבע בתשלום עבור החבילה פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה