פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היעדר טיפול בטלפון במסגרת אחריות נושא התלונה:
כץ רן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוקטובר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
משה לוי 16 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש 11/16 רכשתי טלפון Lg v 10 מחברת הוט. קיבלתי ביטוח לשנתיים.
לאחר תקלות חוזרות ונישנות בטלפון כיבוי ואי אפשרות הדלקה קראתי באינטרנט שזו הבעיה של מכשירים ויש תקלה במוח של הטלפון.
מאחר ואני עצמאי -קבלן בניין ולא יכול להתנהל ללא נייד הגעתי 30/11/17 כאשר אני עדיין באחריות חברת הוט. הגעתי לתחנת שרות במשה לוי 16 ראשון לציון הטלפון שלי נלקח לתיקון ונאמר לי שנתיקון ייארך 3 ימים. לאחר 4 ימים פניתי אליהם ונאמר לי שהחלקים לא הגיעו ועליי להמתין עד יום ראשון 6/11/16 . הגעתי אליהם בתאריך הנ"ל צאחר וגם הטל החלופי לא עבד. רצו למסור לי את הטל שלי בחזרה לא מתוקן. לדבריהם לא הגיעו חלקים אין להם שליח. אני 7 ימים ללא טלפון אני עצמאי ולא ניתן להשיג אותי ובנוסף לא נראה באופק כי הטלפון שלי במסגרת האחריות יתוקן.אני זקוק דחוף לעזרה. הנוסל לכל אני חוגג לבן שלי בר מצווה בתאריך 12/11/16 ואין לי גרך יצירת קשר עם אנישי הקשר שלי בטלפון והם לא הסכימו לעזור אפילו בזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה