פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על סך 2000 שח עקב שינוי תוכנית מבלי שעדכנו אותי על שינוי תנאים על שיחות לחו"ל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים הסתיימה לי ולחברתי התוכנית בהוט מובייל והועברנו אוטומטית לתוכנית אחרת, יקרה יותר. כבר אז לא עודכנתי שהתוכנית החדשה לא כוללת שיחות לחו"ל כפי שהיה בתוכנית הקודמת. דיברתי עם נציגה כדי לעבור לתוכנית אחרת זולה יותר, והיא אמרה לי שאין שום הבדל בין התוכניות חוץ מנפח הגלישה באינטרנט. כנראה בגלל שבאתר של החברה היה באג ולא היה ניתן לעבור דרכו תוכנית היא לא חייבה אותי על העברת תוכנית באמצעות נציג, אלא סימנה שעברתי באמצעות האתר. בכל מקרה חודשיים מאוחר יותר קיבלתי את החשבונית והופתעתי לגלות שחוייבתי בסכום עתק של כמעט 2,000 שקל על שיחות לחו"ל. דיברתי עם מנהלת בשירות לקוחות שאכן זיהתה שיחה עם נציגה ביום שבו התוכנית עברה, אבל לטענתה לא נמצאה הקלטה של אותה שיחה. ולכן הוחלט שיינתן לי החזר סמלי של 300 שקל. הפתרון לא מקובל עלי בשום אופן. זה ברור לכל הנוגעים בדבר שנציגה העבירה אותי, גם בגלל שיש תיעוד של שיחה באותו הזמן, וגם בגלל שטכנית לא היה ניתן לבצע את העדכון באתר בגלל שהוא לא היה תקין.
אני מאד מאוכזב מאיך שהחברה התנהגה. בהתחלה סרבו לאפשר לי לדבר עם מנהלת שירות. רק כשאיימתי שאכתוב על כך בפייסבוק איפשרו לי לדבר עם מנהלת. וכשכבר דיברתי איתה היא לא חזרה אלי במשך שבועיים, כשכל פעם הייתי צריך להתקשר לשירות לקוחות ולברר מה מצב התלונה. ולבסוף היא חזרה אלי עם ההחלטה התמוהה להחזיר לי רק חלק זעום מהכסף שנגבה ממני. החברה לא יכולה לנצל את זה שהיא יכולה לחייב את האשראי שלי באיזה סכום שהיא רוצה מבלי לקבל ממני אישור. מן הסתם אם היו מעדכנים אותי בשינוי התנאים לא הייתי מאשר את המעבר לתוכנית החדשה, ובטח שלא הייתי מבצע שיחות לחו"ל על פני חודשיים. מדובר בטעות, ולא שלי. מדובר בשיטת מצליח כדי להרוויח כסף קל מלקוחות, ואני אשמח לעזרתכם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה