פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכן וגביית תשלום מטורפת ללא הצדקה משפטית נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שיניתי מסלול באתר החברה מ'ללא הגבלה' למאה מגה. הודעת סמס שנשלחה אמרה שהבקשה תבוצע ב48 שעות הקרובות ותישלח הודעה נוספת לאחר ביצוע הבקשה. מיד לאחר השינוי גיליתי שמעבר למאה מגה החיוב הוא 20 אגורות למגה ולכן ביטלתי את הסים בבוקר שלמחרת. (16 שעות לאחר ביצוע השינוי). לתדהמתי גיליתי שחויבתי בשבע מאות !!!! שקלים בחשבון החודשי כיוון שנטען שהשינוי בוצע מיידית, בניגוד למה שנאמר בהודעה שנשלחה על ידי החברה (שהשינוי לא בוצע ותישלח הודעה נוספת לאחר ביצוע השינוי).
הקלטתי שיחות והכנתי תיק משפטי בליווי מקצועי, אבל ניסיתי להציע להם פשרה שבה נוכל להימנע מלהגיע לעימות משפטי, על מנת לחסוך טירחה וזמן לשני הצדדים, אולם נתקלתי בסירוב מוחלט מצד החברה להקשיב לדברי. נעניתי בהבלים וטענות תמוהות שלא יעברו אף ערכאה משפטית, דבר שמשחג לטובתי כיוון שהשיחות מוקלטות.
אני עדיין אשמח להגיע להסדר מחוץ לכתלי בית המשפט כיוון שאני לא איש של מריבות וזה יהיה בוודאי לטובת שני הצדדים.
עגמת נפש ובזבוז זמן סוג הנזק :
ביטול החיוב הלא מוצדק לאלתר. פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה