בקשת החזר על מכשיר ללא שירות.. |
נושא התלונה: |
יום חמישי 20 יולי 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
מצ"ב מייל שכתבתי לפניות הציבור של 'רמי לוי' עם כל השתלשלות החויה שלי מולם, מיום רכישת המכשיר מהם.. תאריך האירוע להלן הוא תאריך המייל כאשר נכון להיום, 27.7, שבוע לאחר-מכן, לא קיבלתי כל התייחסות עניינית מהם. ב- 23.7 כן הגיע פקס בן 3 דפים שמציין כי המכשיר נמצא באחריות ואני מוזמנת לפנות לאחד מסניפי החברה המרכזית לתיקונים.. בקיצור, פארסה! {"Attachments":[{"__type":"ItemIdAttachment:#Exchange","ItemId":{"ChangeKey":"CQAAABYAAABPm5MOZCMESp35YvqnorakAADrgjJF","Id":"AQMkADAwATYwMAItODkzYy04YTlkLTAwAi0wMAoARgAAA7X4U/ozhPhLrRLPJpo0NqcHAE+bkw5kIwRKnfli+qeitqQAAAIBCQAAAE+bkw5kIwRKnfli+qeitqQAAADrZG25AAAA"},"Name":"מכשיר מפוקח מס\"ד 352645073713766","IsInline":false,"Size":152623}]}
|
אם הייתי יכולה הייתי בוחרת את כל הסוגים |
סוג הנזק : |
פשוט החזר של עלות המכשיר, תודה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|