פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת החזר על מכשיר ללא שירות.. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏יולי ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
מצ"ב מייל שכתבתי לפניות הציבור של 'רמי לוי' עם כל השתלשלות החויה שלי מולם, מיום רכישת המכשיר מהם.. תאריך האירוע להלן הוא תאריך המייל כאשר נכון להיום, 27.7, שבוע לאחר-מכן, לא קיבלתי כל התייחסות עניינית מהם. ב- 23.7 כן הגיע פקס בן 3 דפים שמציין כי המכשיר נמצא באחריות ואני מוזמנת לפנות לאחד מסניפי החברה המרכזית לתיקונים.. בקיצור, פארסה! {"Attachments":[{"__type":"ItemIdAttachment:#Exchange","ItemId":{"ChangeKey":"CQAAABYAAABPm5MOZCMESp35YvqnorakAADrgjJF","Id":"AQMkADAwATYwMAItODkzYy04YTlkLTAwAi0wMAoARgAAA7X4U/ozhPhLrRLPJpo0NqcHAE+bkw5kIwRKnfli+qeitqQAAAIBCQAAAE+bkw5kIwRKnfli+qeitqQAAADrZG25AAAA"},"Name":"מכשיר מפוקח מס\"ד 352645073713766","IsInline":false,"Size":152623}]}
אם הייתי יכולה הייתי בוחרת את כל הסוגים סוג הנזק :
פשוט החזר של עלות המכשיר, תודה. פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה