פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניוד לאחר כ-75 שעות שמתוכם 32 שעות מספר נוייד למשהי אחרת!! נושא התלונה:
מזור נחי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
יום ראשון 12.8.12 נכנס לסניף הוט מובייל בתלפיות י-ם אחרי כשעה יוצא עם מספר זמני והבטחה שעד 13:00 המספר מתנייד (ואוכל להוציא שיחות ולקבל מהמספר שלי) ,
שעה 14:00 כלום -מספר זמני מתקשר לחברה - הנושא יטופל ותוך כמה שעות מקסימום 24 שעות למחרת.בסדר נו זה יכול לקרות..חברה חדשה מבין.
יום שני 13.8.12 קם בבוקר כלום עדיין לא קרה .לקראת 10 בבוקר מגלה לתדהמתי שמי שמחייג אלי מגיע לגברת "שושנה " שלא מבינה מה נפל עליה- !!סה"כ היתה בהוט לפני כן וזה המסר הזמני שלה.שושנה לא ששה לעזור בעת מצוקה כל מי שביקש אותי פשוט קיבל ממנה ניתוק .
מילא שאין לי קו אבל שהשיחות הפרטיות שלי ועייני עבודה מגיעות לאישה זרה !!!!מחשבה מזעזעת!!
מתקשר למוקד וגם שם לא מבינים איך זה קרה.."פותחים פניה" .."מטפלים מיידית" .."בזמן הקרוב" "זה עובר לטיפול החמ"ל " "אחראית בכירה " ומה לא.. ואני בסה"כ מתחנן שלפחות בשלב הזה ינתקו את המספר שלי מ"שושנה" שהיא לא תקבל שיחות שלי ממשפחה חברים וקליינטים.. הזמן עובר ועדיין כלום ,כל הזמן הזה אף אחד לא מתקשר, לא מעדכן ורק שוב אותם סיסמאות "פותחים פניה" "חמל" ויחזרו אלי" אני מפקסססס (כמה פעמים ול-2 המספרים שלא יגידו שלא ראו כלום) ומתחנן לפתרון מידי ולפחות שמישהו יעדכן אותי מה קורה.
יום שלישי 14.8.12 : ועדיין המספר שלי אצל שושנה , אף אחד לא מתקשר מהוט , לא מעדכן ולא מטפל .כל היום מתחנן בטלפון שהעניין יטופל והם ממשיכים להבטיח שתוך כמה שעות הנושא יסודר . ועם מי כבר לא דיברתי,מזל,תמר ועוד...
לקראת השעה 16 בשיחת טלפון הובטח לי שהאחראית יורדת ברגע זה באופן אישי לחמ"ל לפתור את העניין ותעדכן אותי תוך שעה -וכלום . בסוף רק לקראת שעה 18 מתקשר מישהו מהחמ"ל כנראה ,ששוב מנסה להבין מה הבעיה ומה המספר שצריך לנייד. הוא ינסה אבל לא מבטיח..
שעה 19:00 עכשיו גם האישה שלי מנותקת ואין לי דרך לתפוס אותה וכמובן שאין כבר עם מי לדבר (מזל שהיא ידעה את המספר הזמני שלי ) אבל לפחות גיליתי שאני כבר לא יכול להתקשר לעצמי (או יותר נכון לבדוק מה עם שושנה שאיבדה את הסבלנות מהצלצול ניתוק ) וכך עוד יום עובר לו אבל לפחות כעת אני לא לבד,עכשיו גם אני וגם אשתי מנותקים מהעולם.(את אשתי ניידתי לפני שבועיים וחצי ואנחנו באותו חשבון על שמי !!)
15.8.12 יום רביעי -בוקר- אני ואשתי מנותקים מהעולם אשתי מתחרפנת ואני כבר יצאתי מדעתי .שוב שיחת טלפון ואני כבר מתחנן שיתנו לי לדבר עם המנהלת "ואין אפשרות כזאת" מה עם כל הטלפונים ? ומה עם הפקסים והבקשה? "רגע אני פותחת פניה" בשביל מה עכשיו עוד פניה 20 פניות פתחתם "בשביל אשתך" ושוב אותם מילים .
לקראת שעה 11 וחצי פתאום ,באורח קסם הטלפון שלי מתחיל לקבל שיחות אין יותר מספר זמני . אבל מהוט אף אחד לא טורח להרים טלפון להתנצל על כל הטרטור ולבדוק שלפחות עכשיו הכול בסדר . אשתי דרך אגב רק לקראת השעה 15:00 הקו חזר לעצמו. כולי תפילה שנגמרו הבעיות!!
דרך אגב כל השיחות מוקלטות !!!
לקחתי בחשבון שיתכן שיהיה בעיות בניוד בכול זאת חברה חדשה אבל סרט שכזה..
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות על כל הטרטור ופיצוי הולם . פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור הוט מוביי שם ותפקיד:
בהתייחס פרטנית לפנייתך שבנדון מספריך נוידו וחוברו בחברתנו, זאת ועוד מטעמים שירותיים זוכה חשבונך בעבור חמישה ימים בגין תקופת החיוב שנסגרה ב13.9.2012.
יודגש כי הוט מובייל עושה ימים כלילות על מנת לספק ללקוחותיה מענה ופיתרון מהיר ואיכותי, והיא מצרה על כל עיכוב ו/או אי נוחות אשר יתכן ונגרמה לך באופן זמני.
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה.
תגובה:
מספריך נוידו וחוברו בחברתנו- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה