פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס ללא קבלת מוצר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בוצעה עסקה שבא הייתי צריך לקבל כרטיס סים מחברת הוט מובייל כאשר העלות החודשית היא 80 שקלים , בעת ביצוע העסקה נאמר שכשהכרטיס יגיע לסניף ישלחו לי הודעה לגשת לקחת אותו תוך 4 ימי עסקים. אחרי שבועים באתי מרצוני להתנתק, מכיוון שלא קיבלתי מענה טלפוני אז הגעתי פיזית לבצע את הניתוק מאחר ואנני בעל הכרטיס לא הצלחתי ואמרו שאם אני לא יאסוף את הכרטיס אז העסקה ״תבוטל אוטומטית״ והכרטיס לא יוחייב .. בחיוב כטיס אשראי הכרטיס חויב ב80 שקלים ולא קיבלתי מוצר . לאחר הגענ לסניף לבירור המקרה הנציג שירות לא נתן לי מענה לבעיה וטען שאין מנהל בסניף זמין ולהגיע ביום אחר הגעתי ביום אחר ושוב הוא לא הגיע וכעת הכרטיס נמצא בחיוב גם לחודש הבא שזה כבר 160 שקלים ואין ברצוני במוצר 
כספי סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
אור מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
במסגרת פנייתך בוצעה בדיקה מקיפה במערכות חברתנו, תוצאות הבדיקה העלו כי על פי בקשתך בוטל המנוי משרותי חברתנו.
במסגרת ביטול המנוי זוכה חשבונך בגין חשבוניות יולי, אוגוסט וספטמבר 2012
יודגש כי הוט מובייל עושה ימים כלילות על מנת לספק ללקוחותיה מענה ופיתרון מהיר ואיכותי, והיא מצרה על כל אי נוחות אשר יתכן ונגרמה לכם.
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה.
תגובה:
זיכוי על ח-ן יולי אוגוסט ספטמבר 2012 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה