פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ניידתי 2 קווים להוט מובייל בחבילה של 10 אגורות לפעימה. ניסיתי לברר יתרה כל כמה ימים, כדי לא לחרוג בתקציב ולא קיבלתי נתונים מהחברה. בסוף החודש הראשון, קיבלתי חשבונית ע"ס 78 ש"ח ונאמר לי שזה עבור השימושים באותו חודש. המשכתי באותה חבילה ובסוף החודש השני קיבלתי חשבונית ע"ס 897 ש"ח !
כל נסיונותי לתקשר עם נציג בכיר בחברת "הוט מובייל" לברור הנושא כשלו, כולל המתנות אינסופיות על קו שרות הלקוחות, שליחת מיילים ופקסים - ללא מענה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה בן פורת שם ותפקיד:
לקוח טופל לשביעות רצונו . תגובה:
זוכה על חשבונית יולי . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה