פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על כרטיס sim ושימוש- ואני בכלל לא מנויה בחברה.. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רציתי לעבור לחברת הסלולר הוט מובייל, לאחר מסירת כל הפרטים האישים כולל מס' כרטיס אשראי, התברר לי (בבואי לקחת את כרטיס הsim) כי המכשיר שלי אינו מתאים לכרטיס, ולכן לא לקחתי אותו וביטלתי את העיסקה (אחרי שבוע שלם של טרטורים בלתי נסבלים מצד החברה וכן אי מענה לטלפון במשך שעות רבות של המתנה). החוצפה הגדולה שלהם הפתיעה אותי אתמול, עת קיבלתי חשבונית למייל כאילו יש ברשותי מספר שלהם וכן חיוב על SIM שכאמור לא היה ולא נברא. יתרה מזאת לא ניתן להישגם בטלפון במשך שעות רבות, ואני ממש חסרת אונים, שכן יש ברשותם מס' אשראי שלי והם פשוט מחייבים אותי ככל העולה על רוחם כשאני בכלל לא מנויה שלהם ואף פעם לא הייתי. מה עושים?
כספי סוג הנזק :
ביטול לאלתר של החיוב וניתוקי מהמאגר לקוחות ה"מוזר" שצורפתי אליו ללא ידיעתי. כמו-כן פיצוי על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה