פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוט מובייל מחייבים אותי למרות הודעת התנתקות נושא התלונה:
בנימין יקיר שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
מענה טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים התקשרתי להוט מובייל כדי להצטרף לשירות, לאחר מכן התחרטתי עדיין לא התחלתי את השירות ולאחר יומיים התקשרתי אליהם כדי להתנתק, ענו לי שאין בעיה וינתקו אותי ןבמידה ובסוף החודש אני יראה חיוב בכרטיס אשראי לאחר מכן תהיה זיכוי על אותו סכום 89שח.
כעבור חודש קיבלתי בדואר פירוט כ״א ויש חיוב מהוט מובייל ואין זיכוי, התקשרתי שוב ואמרתי להם שבמקום זיכוי יש רק חיוב אמרו לי אין בעיה תוך 20 ימי עסקים הכסף יוחזר, היום שוב עוד חודש אני שוב רואה הודעת חיוב מהוט מובייל.
איני יודע מה לעשות כיצד להתנהל מולם אולי לפנות לבית המשפט יעזור?
מה עושים במקרה בו חברה מתחייבת שמזכים אותי ובמקום זאת מחייבים אותי בכל חודש לאחר הודעה על הפסקת שירות?

כל הנתנהלות מולם מההתחלה היא דרך הטלפון, מעולם לא השתמשתי בשירות שלהם כי הוא נכנס לתוקף רק כאשר אני מקבל את הכרטיס סים וגם אותו לא קיבלתי עדיין הקו שייך לסלקום, במקביל הוט מובייל ממשיכים לחייב אותי כרצונם החופשי וללא הסכמתי.
כספי סוג הנזק :
הפתרון יהיה שהוט מובייל ינתקו אותי וישלחו לי בדואר הודעה רשמית והחזרת כל החיובים שגבו ממני. פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה