פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן (כדי לסגור מהר מהר עיסקה) נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, טיילתי עם ילדיי בקריון, פנתה אלינו נציגת הוט מובייל בשם ספיר וסיפרה לנו על התוכנית לילדים שהיא 10 ש"ח לחודש, ראתה את המכשיר אמרה שזה בסדר והעברתי את ילדיי להוט מובייל, לאחר מכן שאלתי אותה אם אפשר גם להעביר את אבא שלי מסלקום להוט מובייל, אך אבא שלי לא איתי והיא אמרה לי לדבר איתו בטלפון, התקשרתי אליו , שאלתי את ספיר אם המכשיר שלו מתאים להוט מובייל וכל זאת לפי תיאור בטלפון, היא אמרה שכן ומהר עשתה לי עיסקה, לאחר 3 שעות ניוד, אבי לא הצליח להתקשר ולא לקבל שיחות, הלכתי לסלקום לבדוק למה, אמרו לי שהמכשיר הזה הוא לא דור 3 ולא מתאים להוט מובייל, התקשרתי להוט מובייל, ענה לי נציג ואמר לי שהוא לא יכול לעשות כלום , ללכת לנציגה ספיר שטיפלה בי, הלכתי לקריון אמרו לי שם שלא יכולים לעשות כלום, עליי להתקשר שוב להוט מובייל, עברתי טרטורים ועד היום לא קיבלתי שום מענה וסה"כ אני רוצה שיזכו אותי ע"ס 40 ש"ח של הכרטיס סים כי אין לי שימוש בו. ואם ספיר לא הייתה ממהרת לסגור עסקאות ובאמת בודקת איזה מכשיר זה ולא אומרת לי שהוא מתאים להוט מובייל, אבא שלי לא היה עובר אליהם. אחרי כל זה אבא שלי נאלץ לחזור לסלקום וסתם גבו ממני 40 ש"ח על הסים וטרטור ועוגמת נפש ומלא טלפונים. אודה לכם מאוד על עזרתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה