פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית תשלום עבור מכשיר סוללר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באטקטובר 2011 ניידתי שני מספרים מפרטנר למירס אז, כיום הוט מובייל.
לקו מספר 054-3123498, הקו של בני, רכשתי תכנית חיילים, שכפי שנאמר לי ע"י סוכנת המכירות, התכנית כוללת 400 שיחות חינם, 400 מיסרונים ועוד 1000 שיחות בין מכשירי מירס. החברה אילצה אותי להחליף את המכשיר שהיה ברשותu, וכחלק מעיסקה, הובטח לי שאקבל החזר מלא עבור המכשיר.
מאז עברה כמעט שנה. מדי פעם אני מקבלת את ההחזר, ומדי פעם לא. נמצא בידי מכתב שמאשר שאני זכאית להחזר עבור הטלפון הזה, ולמרות זאת בחודשים האחרונים, ממשיכים לחייב אותי בעבור המכשיר, ואינני מקבלת החזר, שלא לדבר על פיצוי עבור גביית יתר..
לצערי, שני מכתבים ששלחתי למנכ"ל החברה, מר יעקב נדבורני, האחד בחודש יוני והשני בחודש אוגוסט 2012, לא נענו.
אשמח לעזרתכם.
בברכה
רותי
כספי סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה