פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיוך לתוכנית שגויה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ניידתי קו אחד להוט מובייל בתוכנית של 10 אג'. זה קרה ב 30.05.12.
בחשבונית הראשונה קיבלתי סכום של 40.19 ש"ח ללא שום פירוט. מכיוון שהסכום היה דומה לחיוב על כרטיס סים (39 ש"ח) + קצת שיחות, לא הבנתי שקיימת בעיה. בחשבונית השנייה קיבלתי חיוב של 128 ש"ח ! בפנייה לנציג שירות ב 1.08.12 נאמר לי שאני לקוח של 89 ש"ח ! ובנוסף הם חייבו אותי בסים (בחשבונית הראשונה היה חיוב יחסי על 89 ש"ח ולא על סים) .כמובן, ביקשתי החזר על הטעות. הנציג אמר שיבדקו את הנושא ואקבל זיכוי בחשבונית הקרובה. תוך כדי גם העביר אותי לתוכנית של 10 אג'. בסוף חודש אוגוסט אני רואה חיוב של 55.54 ש"ח ללא שום זיכוי. שוב התקשרתי - אמרו שתחילת חודש ספטמבר אני אקבל את הזיכוי. לא קיבלתי. שוב התקשרתי ב-5.09.12 ואמרו בסוף חודש ספטמבר זה יגיע. מדוע על טעות של עובד בחברה אני אמור לשלם מכיסי? ואיך זה שדבר כזה בכלל קרה?
בזבוז זמן להתקשרויות סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה