פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר , אי קבלת חשבונית , וחוסר פירוט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 3 חודשים עברתי להוט מוביל 10+10+10 לפני חודשיים העברנו את ביתי לחבילת 89 ש"ח , מאז ירדו לנו 5 חיובים מכרטיס האשראי קיבלנו רק חשבונית אחת, ניסינו לשלוח בירור ו/או לדבר טלפונית אבל שום דבר לא התקדם , בחשבונית היחידה שקיבלנו אין פירוט שיחות ועל פירוט שיחות הם דורשים חצי שקל לדף למרות שמבחינתי זה חלק מהשירות כי אני צריכה לקבל הסבר . פירוט על מה הם מורידים לי כסף
זמן ועצבים סוג הנזק :
לקבל חשבוניות + פירוט שיחות , ואם היה חיוב עודף אחזר כספי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה