חיוב יתר , אי קבלת חשבונית , וחוסר פירוט |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני 3 חודשים עברתי להוט מוביל 10+10+10 לפני חודשיים העברנו את ביתי לחבילת 89 ש"ח , מאז ירדו לנו 5 חיובים מכרטיס האשראי קיבלנו רק חשבונית אחת, ניסינו לשלוח בירור ו/או לדבר טלפונית אבל שום דבר לא התקדם , בחשבונית היחידה שקיבלנו אין פירוט שיחות ועל פירוט שיחות הם דורשים חצי שקל לדף למרות שמבחינתי זה חלק מהשירות כי אני צריכה לקבל הסבר . פירוט על מה הם מורידים לי כסף
|
זמן ועצבים |
סוג הנזק : |
לקבל חשבוניות + פירוט שיחות , ואם היה חיוב עודף אחזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|