פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקחו ממני כסף מבלי לתת לי שירות נושא התלונה:
תימן אדם שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הסיפור שלי עם הוט מובייל... הסאגה מתמשכת.
טוב, אז הבטחתי לנציגה בטלפון שאני אשמיץ את החברה הזו וכך אני עושה. מצורף צילום מסך של חלק מהחשבון החודשי שקיבלתי מהוט מובייל על סך 8.57 ש"ח. זול, לא? כן, רק שיש לציין שעדיין לא קיבלתי את הסים... אבל איכשהו, ללא סים, ביצעתי 48 שיחות טלפון, שלחתי 7 סמס, ואפילו גלשתי באינטרנט... מעניין.

למי שלא עוקב אחרי הפוסטים המועטים שאני כותב כאן, אז הזמנתי סים בשביל "פלאפון אורחים" בתחילת יולי. הסים היה אמור להגיע למרכז השירות תוך 4 ימי עבודה. עד היום הוא לא הגיע. לפחות לא אליי.

לפני חודש, טילפנתי לברר מה קורה עם הסים ולאחר חצי שעה המתנה נאמר לי ש"משהו קרה" ו"יחזרו אליי עם הנחיות חדשות". כמה ימים לאחר מכן, קיבלתי חשבון על סך 39 ש"ח עבור הסים. לפני כמה ימים קיבלתי את החשבון המפורסם פה עם מספר טלפון והכל. בשיחה עם הנציגה (שוב, חצי שעה המתנה וטענה כי "אנחנו עובדים על שיפור השירות" - יש!!!) הומלץ לי לבטל את הסים הקיים (האם הוא אכן קיים???) ולהזמין סים חדש. כן. לטלפן למכירות. לחכות חצי שעה. לנסות להכתיב לנציג מטומטם את האימייל שלי במשך 10 דקות. וכו' וכו'. איימתי שאם אני צריך לעבור את התהליך הזה שוב ולבזבז עוד זמן על החברה המטומטמת הזו, לא רק שהם יאבדו לקוח, הם גם ימצאו הרבה דברי נאצה שייצאו מהמקלדת שלי לרחבי האינטרנט. היא שיכנעה אותי שאין באפשרותה לעשות שום דבר אבל שהיא תעביר אותי למכירות ויהיה בסדר.

היא העבירה אותי והשיחה התנתקה, כמובן.

כספי סוג הנזק :
החזר הכסף ופיצוי על ביזבוז הזמן. גם בקשת סליחה תעזור... פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה