פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוגזם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביקשתי לעבור להוט מובייל, החברה לא הצליחה לנייד את המספר שלי ומנהלת שירות לקוחות בכפר סבא הציעה לי לבטל את העסקה והחיוב יהיה רק עבור הסים, להפתעתי חוייבתי בתשלום של חודש מלא למרות שלא ביצעתי כל שיחה מהחברה החדשה.
כספי סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון מחלקת פניו שם ותפקיד:
פנייתה של הגב' עליזה שוהם טופלה מולה במישרין ולשביעות רצונה. תגובה:
ביטול עסקה + זיכוי מלא פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה