|
|
|
|
|
|
חיוב מוגזם |
נושא התלונה: |
יום רביעי 01 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביקשתי לעבור להוט מובייל, החברה לא הצליחה לנייד את המספר שלי ומנהלת שירות לקוחות בכפר סבא הציעה לי לבטל את העסקה והחיוב יהיה רק עבור הסים, להפתעתי חוייבתי בתשלום של חודש מלא למרות שלא ביצעתי כל שיחה מהחברה החדשה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות
, תגובה:
|
איציק ביטון מחלקת פניו |
שם ותפקיד: |
פנייתה של הגב' עליזה שוהם טופלה מולה במישרין ולשביעות רצונה. |
תגובה: |
ביטול עסקה + זיכוי מלא |
פתרון: |
|
|
|