פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי חיוב חודשי מתמשך ואי קבלת חשבוניות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
משה הלוי 16 ראשון לציון כתובת:
קניון רוטשילד ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 16/5/12 ניידתי את 3 הקווים שלי מחברת פלאפון לחברת הוט מובייל. עד היום לא חוייבתי על הקווים האלו וגם לא קיבלתי חשבוניות.
התקשרתי למוקד מספר רב של פעמים אמרו שיחזרו ויטפלו-כלום לא קרה.
שלחתי מספר רב של אימיילים-לא התייחסו.
נגשתי 3 פעמים לנקודת שרות בקניון רוטשליד פתחו טיפול בפניה ושום דבר לא קרה.(חוייבתי רק על 3 SIMביום העסקה)
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיצרו איתי קשר וייחייבו אותי במה שמגיע להם ושיהיו מסודרים בנושא פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
אור מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
במענה לפנייתך שבנדון, הריני להשיבך כדלהלן
עקב תקלה במערכת הבילינג של החברה לא נשלחו אליך החשבוניות ולא חוייבת. חברתנו פועלת לתיקון התקלה בהקדם האפשרי.
יודגש כי הוט מובייל עושה ימים כלילות על מנת לספק ללקוחותיה מענה ופיתרון מהיר ואיכותי, והיא מצרה על כל אי נוחות אשר יתכן ונגרמה לך.
תגובה:
תיקון שליחת החשבונית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה