פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת זיכוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.05.12 ביצעתי עסקה טלפונית עם הוטמובייל להזמנת כרטיס סים עבור ניוד קו.
כרטיס האשראי שחויב מסתיים בספרות 7587
התקשרתי ביטלתי את העסקה כעבור יום אחד (לפני שהסים הגיע) בתאריך 22.05.12 מאחר והבנתי שהמכשיר הסלולרי שלי אינו מתאים לרשת הוט מובייל. הובטח לי שאקבל זיכוי לאחר עד 21 ימי עבודה.
מאז ביצעתי כבר עשרות שיחות למוקד השירות של הוט מובייל וכל פעם אומרים לי שאקבל את הזיכוי וזה יקח רק עוד כמה ימים או שאקבל את הזיכוי אבל הם לא יודעים מתי.

במשך זמן כבר הספקתי להחליף את המכשיר הסלולרי שלי ולכן ניידתי קו להוט מובייל ושילמתי על כרטיס סים אחר בנוסף אך עדיין לא זוכיתי על החיוב של הכרטיס הראשון.

אבקש שהזיכוי (שכבר הובטח לי בשיחות מוקלטות מספר פעמים) יועבר לכרטיס האשראי שלי.
אני פונה דרך אתר תלונה מאחר שכבר התייאשתי ממוקדי השירות
כספי סוג הנזק :
זיכוי בסך 39 שקלים ששולמו עבור כרטיס סים פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
אור מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
במענה לפנייתך שבנדון, הריני להשיבך כדלהלן
הציבור, אשר שיווע משך שנים לתחרות אמיתית בשוק הסלולר, הציף את מוקדי המכירה והשירות של החברה. כך, במהלך הימים שחלפו, קיבלה הוט מובייל לשורותיה, מס' רב של לקוחות. עקב הביקוש הרב כאמור, נוצר עומס כבד על מערכות החברה.
תגובה:
זיכוי כספי עבור סים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה