פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מכשיר אייפון נוסף בכרטיס האשראי. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
איזור התעשייה טבריה כתובת:
תיאור הבעיה:


שלום רב.

בתאריך 17\7 ניגשתי למוקד הוט מובייל בטבריה לסגור עיסקה על מכשיר אייפון 4sוחבילה של שיחות והודעות ללא הגבלה. כשהגעתי למוקד חיכיתי כמעט שעה ורבע לקבל שירות יחס הנציגים והאחראית לא היה לעניין.כשהגיע תורי התיישבתי מול הנציג וביקשתי שיסביר לי על החבילה המשתלמת שלהם ב89 שח.לאחר שהסביר לי והסכמתי שאלתי על אייפוןs4 הוא אמר לי מה המחירון שלו והסכמתי לסגור עיסקה על אייפון 4s והחבילת שיחות.הוא קם מהעמדה שלו להביא את האייפון ולא היה במלאי אמר לי שיש רק אייפון 4 רגיל.הסכמתי והתחלנו בביצוע העיסקה.הוא התקשר לחברת האשראי לבצע את העיסקה העביר את הכרטיס אשראי שלי ומשום מה אמר שאין אישור התקשרו לנציגה מישראכרט ואמרה שהעיסקה אכן בוצעה במערכת הוא הסביר לי ושיכנע אותי שלא בוצעה והעביר שוב את הכרטיס אשראי והביא לי קבלה.חיכתי והמתנתי שם כלכך הרבה זמן השירות ויחס נורא ואיום.אני נלחצתי ושאלתי שוב ושוב אם חייב את האשראי פעמיים והוא הבטיח שלא אמר שלא תיהיה בעיה.אך בחיוב החודשי של האשראי שלי ראיתי שאכן מופיע שרכשתי שני מכשירי אייפון שבפועל רכשתי רק מכשיר אחד!! מתחילת חודש 8 אוגוסט אני בשיחות עם הנציגים במוקד אני ממתינה זמן רב הנציגה הראשונה לא תיעדה את השיחה שלנו ומכאן שזה לא הובא לטיפול בכלל .שאר הנציגות תיעדו ואמרו שזה עובר לטיפול!!שלושה חודשיים אני ממתינה שיטפלו בזה אך ללא מענה!!! חברת הוט מובייל גיהצו לי את כל מסגרת האשראי אני חודשיים שלמים לא מגהצת בכרטיס ואין לי אפשרות למשוך ולהיתנהל כמו שצריך ביום יום קניות ודברים חשובים אחרים.כל חודש מורידים לי על שני מכשירים וכרגע זה כבר ההורדה הרביעית תיהיה החודש!! אני מבקשת שתיצרו איתם קשר זה כבר גורם לי לעוול נורא אין יחס וטיפול מצידם עוגמת נפש שלא עברתי בחיים.אני מבקשת בכל לשון של בקשה שתעזרו לי אני חנוקה מהמצב הכספי ואותם זה לא מעניין!!אני יגיע איתם לתביעות!!אני מבקשת שיצרו קשר עם חברת האשראי ויבטלו את העיסקה הנוספת שביצעו!!ויוחזר הכסף שכבר נגבה ממני.

תודה רבה ויום טוב.

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה