פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי להוט מובייל לפני חודשיים וחצי למסלול 10 אגורות.
אחרי חודש קיבלתי חשבונית וראיתי חיוב מאוד גבוה ומוגזם ואחרי שעות של המתנה, נציגת שירות שלהם אמרה לי שאני במסלול ללא הגבלה. ביקשתי שתעביר אותי למסלול של 10 אגורות ותזכה אותי על החיוב המוגזם ואפילו שלחתי להם גם במייל וגם בפקס עותק של טפסי ההצטרפות שלי. הנציגה הבטיחה לי זיכוי תוך 21 ימים.
עבר חודש, הגיע עוד חשבונית, שוב עם חיוב מוגזם ובשיחה עם נציגת השירות הסתבר לי שרק שבועיים אחרי השיחה הקודמת שלי העבירו אותי למסלול 10 אגורות וגם על זה חייבו אותי!!!
הנציגה הבטיחה לי שאני אקבל זיכוי מלא. חלק בראשון לאוקטובר וחלק אחרי 21 ימים.
ראשון לאוקטובר עבר, ועדיין לא קיבלתי שום זיכוי.
כנראה הם יודעים רק לתת הבטחות ריקות מתוכן.
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
אור מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
במסגרת פנייתך בוצעה בדיקה מקיפה במערכות חברתנו, תוצאות הבדיקה העלו כי עקב חבילה חוייבת בחיובי יתר ועל כן יזוכה חשבונך בגין חשבוניות אוגוסט וספטמבר 2012
יודגש כי הוט מובייל עושה ימים כלילות על מנת לספק ללקוחותיה מענה ופיתרון מהיר ואיכותי, והיא מצרה על כל אי נוחות אשר יתכן ונגרמה לכם.
נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה.
תגובה:
זיכוי ח-ן אוגוסט וספטמבר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה